بارسلونا مجبور به فروش بهترین بازیکنانش شد

بارسلونا مجبور به فروش بهترین بازیکنانش شد

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رئیس لالیگا می گوید که بارسلونا برای پایان دادن به مشکلات اقتصادی خود مجبور است چند تن از بهترین بازیکنانش را به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به خاطر دوره ریاست بارتومئو، حالا در بحران شدید اقتصادی به سر می برد و نمی تواند حضوری فعال در پنجره نقل و انتقالاتی داشته باشد. کاتالان ها در تابستان گذشته، کمتر از 10 میلیون یورو هزینه کردند و بازیکنانی مثل ژائو کانسلو و فلیکس را به صورت قرضی به خدمت گرفتند. 

حالا تباس در این باره گفت: "بارسا برای بیرون آمدن از بحران، چند گزینه روی میز دارد. آن ها 2 یا 3 بازیکن مهم خود را باید به فروش برسانند و اگر این کار را انجام دهند، بخش اعظمی از مشکلات آن ها حل خواهد شد. با این کار، آن ها می توانند پول خوبی به دست بیاورند و بدهی های خود را پرداخت کنند و با پول باقی مانده برای خرید بازیکن دست به کار شوند. این اتفاق برای باشگاه های زیادی رخ می دهد و حالا آن ها در شرایط نسبتاً سختی قرار دارند و قانون فیر پلی ما نیز پا برجاست. تا جایی که من می دانم، آن ها در لیگ قهرمانان حضور دارند و هنوز می توانند برای قهرمانی در لالیگا تلاش کنند."

4416