چرا اخباری استقلالی نشد؟ "نمی‌خواستم ناراحت‌شان کنم!"

چرا اخباری استقلالی نشد؟ "نمی‌خواستم ناراحت‌شان کنم!"

پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا اخباری از ماجرای استقلالی نشدن خودش پرده برداری کرد.
به گزارش فوتبالی، در ابتدای فصل که رابطه هواداران استقلال با سیدحسین حسینی چندان تعریفی نداشت و حتی خود حسینی هم که قراردادش با آبی پوشان به پایان رسیده بود به علت هجمه‌های فضای مجازی ساز جدایی کوک کرده بود، نام دروازه‌بان‌های زیادی برای جانشینی او در قاب دروازه استقلال در لیگ بیست و سوم به گوش می‌رسید که یکی از آن ها محمدرضا اخباری بود.
دروازه‌بان 31 ساله‌ای که به واسطه جدایی‌اش از تراکتور و البته نمایش تحسین برانگیزش در طی چندین سال در قاب دروازه تی‌تی‌ها به استقلال نزدیک شده بود و خیلی‌ها او را آبی‌پوش می‌خواندند و بزرگترین صید نقل و انتقالاتی این باشگاه می‌دانستند.
اما او از سیرجان و گل‌گهر سر درآورد تا در میان تعجب خیلی‌ها به جای بازی در یکی از دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران ترجیح بدهد راهی گل گهر شود. صحبت‌های زیادی درباره دلیل عدم پیوستن اخباری به استقلال مطرح می‌شود اما او با حضور در برنامه شب‌های فوتبالی از دلایل خودش برای انتخاب گل گهر و ترجیح دادن این تیم نسبت به استقلال پرده برداری کرد.
اخباری در این باره گفت: «با پیوستن به استقلال دوست نداشتم منجر به ناراحتی هواداران تراکتور شوم و البته به خاطر مشورت خانوادگی گل گهر را انتخاب کردم.» همچنین اخباری به این موضوع هم اشاره کرد که" آقای نکونام با من صحبتی مبنی بر پیوستنم به استقلال را انجام نداد اما مدیریت باشگاه با من مکاتبات و پیشنهاداتی داشت.»
اخباری در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در 16 مسابقه‌ای که در قاب دروازه گل گهر ایستاده موفق به ثبت 9 کلین شیت شده و البته 10 بار هم دروازه‌اش باز شده است.

9098