تلاش مهرداد محمدی برای بازگشت به ترکیب اصلی استقلال (عکس)

تلاش مهرداد محمدی برای بازگشت به ترکیب اصلی استقلال (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- شماره هفت استقلال جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده و در بسیاری از بازی ها کار را از روی نیمکت آغاز می کند.

به گزارش فوتبالی، مهرداد محمدی یکی از خرید های تابستانی استقلال بود که هواداران این تیم حساب ویژه‌ای روی درخشش او باز کرده بودند. محمدی پس از رهایی از بند مصدومیت برای اولین بار در دیدار برابر استقلال خوزستان به میدان رفت و استقلال با تک گل او موفق شد سه امتیاز این بازی را کسب کند تا این بازیکن شروع درخشانی داشته باشد.

مهرداد محمدی در ادامه در دیدار برابر تیمهای هوادار و نساجی موفق شد 3 گل و 1 پاس گل به ثبت برساند، اما این بازیکن به یکباره با افت زیادی مواجه شد و همین باعث شد تا جواد نکونام آرمان رمضانی را به او ترجیح دهد و با اضافه شدن جلال الدین ماشاریپوف و ارائه عملکرد خوب، به نظر می رسد محمدی کار چندان راحتی برای بازگشت به ترکیب اصلی استقلال نداشته باشد.

محمدی که در هفته های اخیر به بازیکن تعویضی تبدیل شده است و کار را از روی نیمکت آغاز می کند، انگیزه‌ی زیادی برای به دست آوردن جایگاه خود در ترکیب اصلی استقلال دارد و امیدوار است که از بازی با مس رفسنجان بتواند به ترکیب اصلی استقلال بازگردد و دوباره برای تیمش گلزنی کند.

۲۶۳۶