صحبت‌های جالب نایب رییس لیگ عربستان در مورد کاپیتان سابق لیورپول

صحبت‌های جالب نایب رییس لیگ عربستان در مورد کاپیتان سابق لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - سعد العزیز، نایب رییس لیگ عربستان در مورد  انتقال ناکام جردن هندرسون کاپیتان سابق لیورپول به الاتفاق عربستان صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، هندرسون پس از 19 بازی در باشگاه الاتفاق تصمیم گرفت که قرارداد سه ساله خود را فسخ کند و به فوتبال اروپا برگردد. هافبک 33 ساله در حال حاضر به باشگاه آژاکس منتقل شده است اما نتوانست با زندگی در عربستان هماهنگ شود. 

سعد العزیز که در در همایش اقتصادی فوتبال در لندن شرکت کرده بود، در این باره گفت:" هر چند که جردن هندرسون از لیگ ما جدا شد اما یکی از بهترین خریدهای لیگ عربستان بود. 93 بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خریدیم که 28 تا  30 از آنها در لیست 300 بازیکن برتر از نگاه هر شخصی قرار می گیرند و قرار نیست که همه این بازینان ماندنی شوند. گاهی شرایط خوب پیش نمی رود و گاهی بازیکنان هماهنگ نمی شوند. باید انتظار چنین اتفاقاتی را داشته باشیم. همچنان می گویم که هندرسون یکی از بهترین خریدهای ما بود و از انتقالش سود زیادی کردیم، درس هایی آموختیم و به رشد کردن ادامه می دهیم. در طول این مسیر در کنار جردن بودیم و همچنان رابطه خوبی با او داریم. آدم و شخصیت خوبی است و هر چند که انتقالش ادامه پیدا نکرد اما زندگی همین است." 

4125