انتقاد هواداران سپاهان؛ این چه تعویض‌هایی بود؟

انتقاد هواداران سپاهان؛ این چه تعویض‌هایی بود؟

پایگاه خبری فوتبالی – برخی تعویضهای کادر فنی سپاهان در بازی دیروز، باعث روانه شدن انتقادها به سوی ژوزه مورایس و همکارانش شده است.

به گزارش فوتبالی، تیم سپاهان روز گذشته در حساس‌ترین بازی هفته هجدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مغلوب استقلال شد. این شکست که در ورزشگاه آزادی رقم خورد چهارمین شکست متوالی سپاهان در لیگ برتر و ششمین شکست متوالی این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود.

سپاهان در بازی روز گذشته مقابل استقلال ژوزه مورایس را روی نیمکت نداشت. مورایس در بازی قبلی سپاهان در لیگ برتر مقابل شمس آذر قزوین اخراج شده بود و اجازه حضور روی نیمکت سپاهان را در بازی با استقلال نداشت. در غیاب او دستیار اولش یعنی هوگو آلمیدا تیم را هدایت کرد.

سپاهان در بازی با استقلال نمایش چندان خوبی نداشت و نتوانست انتظارات هوادارانش را برآورده کند. حداقل تصور می‌رفت در نیمه دوم نمایش سپاهان بهتر باشد. اما تعویض‌‌هایی که از ابتدای نیمه دوم در سپاهان انجام شد هم نه تنها کمکی به این تیم نکرد بلکه باعث بروز سوالاتی نزد هواداران این تیم شد.

بین دو نیمه فرشاد احمدزاده و محمد جواد حسین‌نژاد بیرون رفتند و علی اصغر اعرابی و آریا یوسفی به زمین آمدند. تعویض احمدزاده به دلیل مصدومیت او بود اما دلیل تعویض حسین‌نژاد مشخص نبود. او جزو بازیکنان خوب سپاهان در نیمه اول بود و می‌توانست در نیمه دوم هم به بازی موثرش ادامه بدهد.

ورود اعرابی به زمین در ابتدای نیمه دوم هم سوال برانگیز بود. او که به تازگی از شمس آذر به سپاهان رفته است در بازی با الهلال نمایش خوبی نداشت. دیروز هم نه تنها باعث تقویت خط حمله سپاهان نشد بلکه بهترین موقعیت گل این تیم را در موقعیت تک به تک با سید حسین حسینی از دست داد.

مورد بعدی هم ورود عیسی عباس به زمین به جای میلاد زکی‌پور بود. این تعویض هم که عصبانیت و ناراحتی شدید زکی‌پور را هم به دنبال داشت کمکی به سپاهان نکرد. عیسی عباس نتوانست حتی یک موقعیت گل برای تیمش ایجاد کند و یکی دو ارسال عجیب و غریب روی دروازه داشت!

شاید اگر سپاهان تعویض‌های مناسب‌تر و به موقعی داشت می‌توانست در نیمه دوم بهتر عمل کند و بازی را طبق خواسته خودش پیش ببرد. اما روند بازی و نتیجه آن نشان داد این اتفاق نیفتاده است.

1359