برهانی: همه از مشکلات استقلال مطلع هستند/ باید همه ابزار های قهرمانی فراهم شود

برهانی: همه از مشکلات استقلال مطلع هستند/ باید همه ابزار های قهرمانی فراهم شود

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: دم نکونام گرم واقعاً کار کردن با این شرایط خیلی سخت است.

به گزارش فوتبالی، ۲ تیم مس‌سونگون ورزقان و شهرداری آستارا در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ دسته اول فوتبال از ساعت ۱۴:۴۵ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز به دیدار هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر صفر مسی‌ها به اتمام رسید.

آرش برهانی پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به تیم خوب مس سونگون تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود ما کارهای لازم را انجام دادیم. روی اشتباه، یک گل عقب افتادیم. با بازیکنان راجع به اینکه توپ بلند بازی می‌کنند و باید مراقب باشیم و سر اول را بزنیم صحبت کرده بودیم. تاوان جوان گرایی تیم خودمان و کوبل داوری را دادیم. در صحنه‌ای که گل مساوی را زدیم لطفا کارشناس ها نظر بدهند. داور جوان بود و در برخی صحنه ها می توانست بهتر سوت بزند و انشاالله این صحنه‌ها کارشناسی شوند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا ادامه داد: نیمه اول سوار بازی بودیم و خیلی خوب کار کردیم. در نیمه دوم با توجه به اینکه یک گل خورده بودیم در یکی-دو صحنه ضد حمله خوردیم و فکر می کنم دقیقه ۹۰ بود که بازی ۲ بر صفر شد.

برهانی افزود: ما در زمین تلاش می‌کنیم. یکسری مسائل را بچه ها تحمل می کنند و با آن‌ها سر و کله می‌زنند. مشکلاتی داریم؛ از لحاظ مالی ۳-۲ بازیکن‌مان طلب‌شان را نگرفته‌اند. یکسری مشکلات درون خانوادگی وجود دارد و انشاالله این هفته بازیکنانی که مطالباتشان را دریافت نکرده‌اند؛ مبلغی دریافت خواهند کرد.

او درباره سردی هوای تبریز گفت: هوا سرد بود. شاید یک ذره سنگین بود. من با محمد نصرتی صحبت کردم و گفت تاثیر گذار است. شاید بازیکنانی که عادت ندارند را سنگین کند. البته برای هر ۲ تیم سرد بود و باید به فکر بازی های بعدی باشیم. بازی های بعدی حساس و مهم هستند.

آیا شهرداری آستارا در لیگ یک خواهد ماند؟ او در پاسخ به این سوال گفت: آره، تیم ما خیلی خوب است. نیمه اول را راضی بودم و بازیکنان خیلی خوب آرایش گرفته بودند. در قالب ۴۳۳، که فقط ۴-۳ روز است بازی می کنیم، بچه‌ها خیلی خوب قالب گرفتند. امیدوارم در بازی های بعدی ۴۳۳ مد نظر من شکل بگیرد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با شرایط فعلی این تیم بیان کرد: برای قهرمانی عوامل مختلفی دخیل هستند. جواد نکونام را داریم که به او افتخار می‌کنیم و از کار کردنش لذت می‌بریم. بازیکنان خیلی خوبی داریم. در انزلی طوری بازی کردند انگار استقلال میزبان است. نمی‌توان تنها بر دانش کادرفنی و بازیکنان اتکا کرد. قهرمانی خیلی چیز های دیگر هم می‌طلبد که استقلال باید به آن‌ها برسد. همه از مشکلات استقلال با خبر هستند. دم نکونام گرم واقعاً کار کردن با این شرایط خیلی سخت است. بچه ها دوستش دارند و همه جوره او را قبول دارند و پشت جواد هستند. اما باید همه ابزار های قهرمانی فراهم شود. صدرنشینی تلاش کادرفنی و بازیکنان بوده و حمایت هواداران خیلی مهم است که خیلی خوب حمایت می کنند و مثل قبل نیستند که انحراف پیدا کنند و همه پشت هم هستند.

2636