خرید سپاهان از شمس‌آذر مشکل‌گشا نبود

خرید سپاهان از شمس‌آذر مشکل‌گشا نبود

پایگاه خبری فوتبالی- علی‌اصغر اعرابی در دو بازی که برای سپاهان به میدان رفته، عملکرد ضعیفی داشته است.

به گزارش فوتبالی، علی اصغر اعرابی، پس از رحمان جعفری، دومین مهاجم گلزن شمس‌آذر بود که با عملکرد خوب خود مورد توجه تیم‌های لیگ برتری قرار گرفت و درنهایت راهی سپاهان شد.

یکی از بهترین نمایش‌های اعرابی، در هفته دوازدهم مقابل ملوان بود که او توانست در عرض 20 دقیقه مقابل تیم تارتار دبل کند و شاید از همانجا نظر مورایس را به خود جلب کرد.

اما اعرابی در دو بازی که با پیراهن سپاهان انجام داده، عملکرد خوبی نداشته و به هیچ عنوان نتوانسته انتظارات مورایس و هواداران سپاهان را برآورده کند.

این بازیکن در دیدار برگشت مقابل الهلال که در ریاض برگزار شد، 85 دقیقه در زمین بود اما نتوانست کار خاصی انجام بدهد و نهایتا در اواخر بازی جای خود را به رضا اسدی داد.

اما عملکرد اعرابی در بازی حساس امروز مقابل استقلال به مراتب ضعیف‌تر از الهلال بود و او با از دست دادن جدی‌ترین موقعیت گلزنی تیمش، سوژه انتقادهای زیادی شده است.

در دقیقه 62 بازی، رضا اسدی با یک پاس زیبای زمینی به پشت دفاع استقلال، اعرابی را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار داد؛ اما این بازیکن با بی‌دقتی توپ را به سینه حسینی کوبید تا یک فرصت جدی برای سپاهان از دست برود و تیم مورایس نتواند بازی را به تساوی بکشاند.

البته هنوز برای قضاوت کردن زود است و طبیعتا باید به اعرابی فرصت بیشتری داد تا خود را ثابت کند، اما چیزی که مسلم است، او تا اینجای کار نشان داده خرید کارآمدی برای زردپوشان اصفهانی نبوده است.

نکته قابل توجه اینکه عملکرد اعرابی در دو بازی اخیر تیمش، نه تنها باعث انتقاد از او شده بلکه در فضای مجازی و کانال‌های هواداری سپاهان، هواداران این باشگاه، شدیدا از مدیران باشگاه به خاطر جذب این بازیکن گلایه کرده‌اند و معتقدند که جذب او، فنی نبوده است!

7474