واکنش ستاره سابق بارسلونا و منچسترسیتی به شایعه بازگشت به فوتبال

واکنش ستاره سابق بارسلونا و منچسترسیتی به شایعه بازگشت به فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی اسبق بارسلونا و منچسترسیتی به شایعات در مورد بازگشتش به فوتبال پس از بازنشستگی، واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، اسطوره منچسترسیتی تصمیم گرفت که در دسامبر 2021 در دوران حضورش در بارسلونا به علت مشکلات قلبی کفش هایش را بیاویزد. این در حالیست که کارلوس ته وز هم تیمی سابق آگوئرو در منچسترسیتی  که هدایت باشگاه ایندپندینته در لیگ آرژانتین را به عهده دارد، به تازگی  از آگوئرو دعوت کرده بود تا به فوتبال برگردد و زیر نظر او بازی کند.  در حقیقت ته وز در مورد بازگشت سرجیو به فوتبال گفته بود:" چه کسی دوست ندارد که آگوئرو را داشته باشد؟ قبلا به عنوان هم تیمی با او کار کرده ام و حالا دوست دارم که به عنوان مربی با او کار کنم حتی اگر قرار باشد که در هر بازی 10-15 دقیقه بازی کند." 

بعد از آن شایعاتی در مورد پیوستن آگوئرو به اینپندینته مطرح شد و حالا این بازیکن آرژانتینی به این شایعات واکنش نشان داده است. این بازیکن گفت که با متخصص قلب در این باره مشورت کرده است. 

آگوئرو در این باره گفت:" کاملا دروغ است، قرار نیست که به تمرینات ایندپندینته ملحق شوم. گاهی برخی اخبار ساخته می شوند. باید تاکید کنم که متخصص قلب به من گفت که حالم خوب است و در شرایط خوبی هستم اما برای این که بتوانم در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم، باید تست های زیادی را پشت سر بگذارم." 

4125