واکنش مهاجم منچسترسیتی به انتقال احتمالی به بارسلونا

واکنش مهاجم منچسترسیتی به انتقال احتمالی به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو آگوئرو در مسیر 33 سالگی یکی از بازیکنانی است که در ماه های اخیر بارها نامش پیرامون بارسلونا مطرح شده است. در حقیقت هرنان رگرا وکیل این بازیکن با نامزدهای ریاست بارسلونا رد تماس بوده است. آگوئرو تجربه حضور در لالیگا و بازی برای اتلتیکو مادرید را دارد. او در پایان فصل با اتمام قراردادش با سیتی بازیکن آزاد محسوب خواهد شد و می تواند در بارسا بازی کند و با دوست صمیمی خود مسی هم تیمی شود. آگوئرو در سال 2014 نیز مورد توجه بارسا بود اما در آن زمان لوئیز سوارز راهی نیوکمپ شد.

به گزارش فوتبالی، آگوئرو که عادت دارد از طریق شبکه های اجتماعی با هوادارانش روبرو شود، شب گذشته در گفتگوی زنده با هواداران در شبکه اجتماعی توئیچ در مورد آینده اش گفت:" همه می نویسند بارسا، بارسا، بارسا ... کمی تحمل کنید. هنوز در منچسترسیتی هستم."

انتقال احتمالی آگوئرو به بارسلونا شاید باعث اختلاف لاپورتا و کومان شود. مربی هلندی به جذب هموطنش ممفیس دیپای که در لیون توپ می زند اصرار دارد. هم آگوئرو و هم دیپای در تابستان بازیکن آزاد خواهند بود و کومان ترجیح می دهد که بازیکنی جوان تر را به خدمت بگیرد در حالی که لاپورتا در نظر دارد که با جذب سرجیو، نظر دوست صمیمی وی مسی در مورد تمدید قراردادش را جلب کند.

4125