پیش‌بازی تراکتور - استقلال خوزستان؛ خمز به دنبال جبران باخت به پرسپولیس

پیش‌بازی تراکتور - استقلال خوزستان؛ خمز به دنبال جبران باخت به پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی - پاکو خمز به خوبی می‌داند دیدار این هفته تیمش پس از باخت به پرسپولیس چقدر برای تراکتور اهمیت دارد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر، تراکتور در تبریز از استقلال خوزستان پذیرایی خواهد کرد. دیداری که در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر به نفع تی‌تی‌ها در اهواز به پایان رسید.

تراکتور در شرایطی پا به میدان این مسابقه خواهد گذاشت که این تیم پس از باخت به پرسپولیس روزهای پرتنشی را سپری می‌کند. پرشورها به شدت بابت چهارمین باخت این فصل به تیم‌های مدعی عصبی و نگران هستند و به نظر پاکو خمز هم این موضوع را دانسته است. البته سرمربی اسپانیایی تاکید دارد نباید عملکردش صرفاً با سنجش این بازی‌ها لحاظ شود.

در همین راستا تی‌تی‌ها برای فرار از شکل‌گیری بحران ملزم به برد استقلال خوزستان در هوای بسیار سرد تبریز هستند. آب‌وهوای شهر تبریز این روزها بسیار سرد شده و شاید این به ضرر تیم جنوبی در یادگار امام(ره) تمام شود.

در سمت مقابل آبی‌های اهوازی پس از اینکه در نیم فصل تقویت شده‌اند، در دو بازی اخیر خود چهار امتیاز کسب کرده‌اند تا خود را پس از مدت‌ها از رده انتهایی جدول خارج کنند. خریدهایی که در بازی گذشته این تیم هم درخشیدند و باعث کامبک تیم پورموسوی شدند تا تمجیدهای زیادی از آنان صورت گیرد.

اما آمار تقابل‌های لیگ برتری دو تیم با اختلاف به نفع تی‌تی‌هاست. از ۱۳ بازی برگزار شده بین نمایندگان تبریز و اهواز سهم تی‌تی‌ها کسب ۸ پیروزی بوده و آبی‌های جنوب فقط یک برد داشته‌اند که آن هم در اهواز به دست آمده تا استقلال خوزستان هیچ‌گاه رنگ برد در تبریز را ندیده باشد و باید دید نتیجه بازی فردا به چه شکل خواهد بود.

نتیجه هفته گذشته: تراکتور در تهران با دو گل مقابل پرسپولیس شکست خورد و استقلال خوزستان در اهواز با نتیجه ۳ بر ۲ از سد آلومینیوم اراک گذشت.

وضعیت در جدول: تراکتور با ۲۸ امتیاز پنجم است و استقلال خوزستان با ۱۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران

تراکتور - استقلال خوزستان

چهارشنبه ۹ اسفند ساعت ۱۴:۳۰

ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز

تیم داوری: حمید حاج‌ملک - علیرضا طاهرخانی - حامد تازه‌پور - حامد سیری

1997