اعلام دو رای انضباطی

اعلام دو رای انضباطی

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته انضباطی دو رای خود را در خصوص دو تیم حاضر در لیگ دسته اول صادر کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های آبی پوشان جنوب و شهر راز شیراز برگزار و از سوی عبد الامیر سلامت عابدی، مدیر تیم آبی پوشان جنوب تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) رخ داد.

وی به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر ا ست.

تیم آبی پوشان جنوب به دلیل نقض اصول کلی رفتار و سوء رفتار تیمی ناشی از 7 اخطاره بودن به یک جلسه محرومیت از میزبانی در مسابقات و برگزاری در محل دیگری با تشخیص سازمان لیگ فوتبال محکوم شد و باید 550 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

اسماعیل زارع، مربی تیم شهر راز شیراز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه داور به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

*دیدار تیم های داماشیان رشت با فجر شهید سپاسی شیراز برگزار و از سوی احمد مهرابی کوشکی، بازیکن تیم فجر شهید سپاسی شیراز تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

7474