اتفاق باورنکردنی در لیگ ستارگان قطر؛ وقتی رئیس باشگاه می‌خواست تیمش را بیرون بکشد!

اتفاق باورنکردنی در لیگ ستارگان قطر؛ وقتی رئیس باشگاه می‌خواست تیمش را بیرون بکشد!

پایگاه خبری فوتبالی – در یک اتفاق کم‌نظیر رئیس باشگاه الوکره دیشب قصد داشت تیمش را زمین مسابقه بیرون بکشد!

به گزارش فوتبالی، در فوتبال ایران و در سطوح مختلف بارها شاهد این بوده‌ایم که سرمربی یک تیم از تصمیم داور مسابقه عصبانی شده است و در اعتراض به داور تصمیم گرفته تیمش را از زمین بیرون بکشد. هر چند که معمولا کار به بیرون کشیدن تیم نکشیده است.

اما کمتر کسی به یاد دارد که یک رئیس باشگاه چنین رفتاری را از خودش نشان بدهد. این اتفاق دیشب در لیگ ستارگان قطر در جریان بازی تیم‌های الوکره و السد رخ داد و رئیس باشگاه الوکره در اعتراض به پنالتی که داور برای السد گرفت وارد زمین شد و قصد داشت تیمش را بیرون بکشد! نکته جالب این که داور مسابقه عبدالرحمان جاسم معروف‌ترین و بهترین داور فوتبال قطر بود!

در حالی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد داور در دقیقه 65 با گرفتن خطای پنالتی، باعث عصبانیت شدید رئیس باشگاه الوکره شد.

عصبانیت او قبل از ورودش به داخل زمین هم مشخص بود و بازیکنان الوکره که متوجه این موضوع شده بودند سعی داشتند رئیس باشگاه‌شان را آرام کنند

البته که بازیکنان الوکره هم عصبانی بودند اما چون از عواقب ترک زمین آگاه بودند سعی می‌کردند رئیس را آرام کنند. اما رئیس عصبانی‌تر از این حرف‌ها بود و با دستش به بازیکنان اشاره می‌کرد که مسئولیت این کار را خودش می‌پذیرد. در نهایت کاپیتان الوکره موفق می‌شود رئیس را کمی آرام و او را به بازگشت به جایگاهش دعوت کند

در تمام این لحظات داور بازی در جایی دور از مشاجرات آقای رئیس با بازیکنانش ایستاده بود در حالی که کمی بهت‌زده به نظر می‌رسید این صحنه‌های عجیب را تماشا می‌کرد. بالاخره رئیس باشگاه الوکره مجاب شد که به جایگاه خودش روی سکوهای استادیوم برگردد

عجیب این که اکرم عفیف ستاره تیم ملی قطر و باشگاه السد این پنالتی را به بالای دروازه زد اما اتفاق عجیب دیگری هم افتاد. در دقیقه 76 دروازه‌بان الوکره در بیرون از محوطه جریمه روی عفیف خطا کرد و داور ضمن اعلام خطا، دروازه‌بان الوکره را از زمین اخراج کرد.

با این وجود تیم میزبان مقاومت جانانه‌ای را از خودش نشان داد و در نهایت بازی با همان تساوی بدون گل به پایان رسید. این نتیجه برای الوکره بسیار مهم بود. چون آنها با یک بازیکن کمتر مقابل السد صدرنشین شکست نخوردند و با 28 امتیاز در رده دوم باقی ماندند. السد هم 32 امتیاز در صدر ماند.



1359