توفیق اجباریِ بارش برف؛ سپاهان چند والیبالیست کشف کرد!

توفیق اجباریِ بارش برف؛ سپاهان چند والیبالیست کشف کرد!

پایگاه خبری فوتبالی – با انتقال آخرین تمرین سپاهان قبل از بازی با استقلال به سالن، اتفاقات جالبی افتاده است

به گزارش فوتبالی، تیم سپاهان فردا باید در حساس‌ترین بازی هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران مقابل استقلال قرار بگیرد. در حال حاضر استقلال با 36 امتیاز از 17 بازی اول است و سپاهان با 31 امتیاز از 15 بازی در رده سوم قرار دارد.

سپاهان بعد از 3 شکست متوالی در 3 هفته پایانی نیم‌فصل اول روی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا متمرکز شد. اما این تیم در هر دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3 بر یک مغلوب تیم قدرتمند الهلال عربستان شد و از این رقابت‌ها کنار رفت.

سپاهان پس از پایان کارش در آسیا به لیگ برگشت و حالا باید همه توان و انرژی خودش را روی این مسابقات بگذارد. اما آنها در بازگشت مجدد به لیگ برتر هم کار بسیار سختی دارند و باید با تیم صدرنشین بازی کنند.

طلایی‌پوشان اصفهان بعد از بازگشت از ریاض، تمرینات خودشان را برای بازی با استقلال استارت زدند اما سرد شدن هوا و بارش برف در روزهای ابتدایی اسفند ماه در اغلب نقاط کشور باعث شد تمرینات اکثر تیم‌ها از جمله سپاهان از زمین چمن به سالن منتقل شود.

اتفاق جالبی که در تمرین امروز سپاهان در سالن افتاد انجام بازیِ والیبال در بخشی از تمرین بود. تصاویری هم که از این تمرین و بازی والیبال سپاهانی‌ها منتشر شده است نشان می‌دهد برخی از بازیکنان این تیم استعداد و فیزیک لازم برای والیبالیست شدن را دارند!

مثلا در یکی از عکس‌ها شهریار مغانلو برای زدن آبشار تا ارتفاع زیادی بالا پریده است. فاصله او در لحظاتی قبل از زدن آبشار، قابل توجه است و این تصویر نشان می‌دهد شهریار می‌توانست والیبالیست خوبی هم باشد.

فرشاد احمدزاده هم بازیکن بلند قامتی نیست اما در یکی از عکس‌ها طوری ژست گرفته است که انگار می‌تواند پاسور یا بازیکن آزاد خوبی باشد! سیاوش یزدانی هم مثل یزدانیِ فوتبالیست توانایی دفاع کردن را دارد!

اگرچه بارش برف مانع برگزاری آخرین تمرین سپاهان قبل از بازی با استقلال در زمین چمن شد اما باعث شد استعداد برخی از بازیکنان این تیم در والیبال کشف و مشاهده شود!


1359