ادعای عجیب اسطوره فوتبال انگلیس؛ فودن کنار دی بروینه راحت نیست!

ادعای عجیب اسطوره فوتبال انگلیس؛ فودن کنار دی بروینه راحت نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- آلن شیرر، اسطوره فوتبال انگلیس اعتقاد دارد که فیل فودن هنگامی که کنار کوین دیبروین بازی می‌کند، عملکرد ضعیف‌تری از خود به نمایش می‌گذارد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی یکی از آماده‌ترین تیم‌های فوتبال اروپا و جهان در هفته‌های اخیر بوده است. آن‌ها که در نبود کوین دیبروین دچار افت شده بودند، حالا دوباره خودشان را به عنوان یک مدعی جدی برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا معرفی کردند.

اما آلن شیرر اعتقاد دارد بازگشت کوین دیبروین، در کنار تمام نکات مثبتی که با خود به همراه داشت، اما باعث شد فیل فودن، ستاره انگلیسی سیتیزن‌ها افت کند. اسطوره باشگاه نیوکاسل احساس می‌کند فودن بدون دیبروین در زمین احساس راحتی بیشتری دارد.

فودن زننده تک گل تیمش در مقابل بورنموث بود و باعث شد اختلاف امتیاز آبی‌ها با لیورپول صدرنشین بیشتر نشود. با این وجود اما، آلن شیرر در این خصوص می‌گوید: «فکر می‌کنم فودن در نبود دیبروین مسئولیت بزرگ‌تری بر عهده دارد و او از این که مهره‌ای مهم برای تیمش باشد لذت می‌برد. فودن دوست دارد ستاره تیمش باشد و زیر سایه کسی قرار نگیرد. از طرفی، وقتی دیبروین در زمین است فودن احساس می‌کند باید مثل او بدرخشد و این کار را برایش سخت می‌کند.»

شاید آمار و ارقام بتوانند دلیل محکمی برای اثبات صحبت‌های شیرر باشند. فودن در دورانی که کوین دیبروین به علت مصدومیت غایب بود، توانست 16 گل و 10 پاس گل به ثبت برساند که آمار فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید.

باید دید آیا گواردیولا می‌تواند با تغییر و تحول در سیستم بازی تیمش کاری کند که هر دو ستاره در کنار هم بدرخشند یا خیر.

1428