خروج باواریایی‌ها از بحران با عبور از سد لایپزیش

خروج باواریایی‌ها از بحران با عبور از سد لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته بیست و سوم بوندسلیگا، بایرن مونیخ میزبان آربی لایپزیش بود که در نهایت این مسابقه با نتیجه 2-1 به سود بایرن مونیخ به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ که در هفته‌های اخیر نتایج  خوبی با توماس توخل به دست نیاورده بود، توانست با نتیجه دو بر یک از سد لایپزیش عبور کند و تا حدی خودشان را از بحران خارج کردند.

در نیمه نخست، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. هرچند که دو تیم چند موقعیت خوب برای گلزنی به دست آوردند، اما با بی‌دقتی مهاجمان گلی زده نشد تا 45 دقیقه نخست، با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

در نیمه دوم اما شرایط به شکل دیگری رقم خورد. در پنجاه و ششمین دقیقه بازی، هری کین موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند. ستاره انگلیسی باواریایی‌ها با پاس جمال موسیالا موفق شد گلزنی کند و جایگاهش را در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا تثبیت کرد. او پس از دو نمایش ضعیف مقابل بایر لورکوزن و لاتزیو، در دیدار مقابل بوخوم گلزنی کرد و در این بازی نیز توانست روند گلزنی‌اش را ادامه دهد تا دوباره به روزهای خوب خود در پیراهن بایرن مونیخ برگردد.

بنجامین ششکو، در دقیقه 70 کار را به تساوی کشاند. ضربه این مهاجم جوان پس از برخورد با پای لئون گورتزکا، آرام آرام به سمت دروازه مانوئل نویر غلتید و به تور دروازه بوسه زد.

این نتیجه تا واپسین دقایق حفظ شد، تا این‌که هری کین یک بار دیگر به داد توماس توخل و بایرن مونیخ رسید و با گلزنی خود، یک 3 امتیاز حساس را برای تیمش به ارمغان آورد.

بایرن مونیخ با این برد امیدها را برای تکرار قهرمانی در بوندسلیگا زنده نگه داشت. حالا باید دید آیا باواریایی‌ها می‌توانند در ادامه این کورس قهرمانی از بایر لورکوزن سبقت بگیرند یا خیر.

1428