چرا سون حاضر نشد پیراهن هوادار تاتنهام را امضا کند؟

چرا سون حاضر نشد پیراهن هوادار تاتنهام را امضا کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - هیونگ مین سون ستاره کره ای تاتنهام حاضر نشد که پیراهن یک هوادار را امضا کند که خیلی ها از این موضوع تعجب کردند اما به نظر می رسد که دلیل خوبی برای این کار داشته است.

به گزارش فوتبالی، سون یکی از محبوب ترین بازیکنان در تاتنهام و کل لیگ انگلیس است. این بازیکن در سال 2015 از لورکوزن راهی تیم انگلیسی شد و در سالهای اخیر عملکرد درخشانی از خود ارائه داده است. 

سون شخصیت بسیار خوش اخلاقی دارد و به طور مثال تلگراف اخیرا گزارشی منتشر کرده بود که بر اساس آن، این ستاره تاتنهام یک آشپز کره ای را استخدام کرده تا غذای باکیفیت کره ای را برای کارمندان و کارکنان باشگاه تاتنهام بپزد! یا در ماه اکتبر بعد از مصاحبه سون با تی ان تی اسپورت، او به تک تک گزارشگران دست داد و از آنها تشکر کرد.  سون در کشور کره جنوبی نیز خیلی محبوب است و در گزارشی که در ماه دسامبر منتشر شد، حتی از گروه کی پاپ معروف بی تی اس نیز محبوبیت بیشتری داشته است. 

به همین خاطر وقتی که سون تصمیم گرفت که از امضای پیراهن یک هوادار خودداری کند، برخی تعجب کردند. اما به نظر می رسد که مهاجم 30 ساله دلیل خاصی برای این کار داشته است: در حقیقت او نمی خواسته که این پیراهن را خراب کند. پیراهن مذکور، یک پیراهن قدیمی و کمیاب مربوط به سالهای 1992 تا 1995 بوده است و سون نمی خواسته که  با امضای خودش این پیراهن را خراب کند. به همین خاطر او به هوادار مذکور گفته که حاضر است تا یادگاری دیگری را به جای این پیراهن امضا بزند. 

4125