سون هیونگ مین: خودم را به بازی می رسانم/ از ایرانی ها خوشم آمد

سون هیونگ مین: خودم را به بازی می رسانم/ از ایرانی ها خوشم آمد

وینگر تیم ملی کره جنوبی اعلام کرد که علی رغم مصدومیت خودش را به بازی با ایران می رساند.

به گزارش کاپ، سون هیونگ مین بازیکن تیم ملی کره جنوبی و باشگاه تاتنهام انگلیس که گل پیروزی بخش تیمش مقابل قطر را به ثمر رساند و دست بر قضا در همان بازی دچار مصدومیت شد درباره آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: اواخر بازی با قطر بود که از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدم. در طول سفر از اینپئون به سمت تهران هم درد داشتم و حالا هم کمی مشکل دارم.

وی در ادامه افزود: در اولین تمرین تیم مان در تهران با تیم تمرین نکردم و ریکاوری انجام دادم. شرایطم رو به بهبود است و همه کار می کنم تا به بازی با ایران برسم. این مسابقه برای مابسیار مهم است. نمی خواهم آن را از دست بدهم.

وینگر تیم ملی کره جنوبی و باشگاه تاتنهام در ادامه خاطرنشان کرد: ایران به خاطر تفاضل گل در صدر جدول است. آنها خط دفاعی قدرتمندی دارند اما ما برای کسب پیروزی به اینجا آمده ایم. از بازی در تهران و ورزشگاه آزادی ترسی نداریم. چون می خواهیم در این دیدار به برتری برسیم. 

سون هیونگ مین در پایان گفت: اولین تمرین ما با استقبال گرم ایرانی ها همراه شد. آنها هواداران بسیار پرشوری دارند و از آنها خوشم آمد. من معمولا مقابل تماشاگران زیاد بازی باکیفیتی و خوبی را به نمایش می گذاریم. الان هم مشتاق حضور در بازی روز سه شنبه هستم و بهترین بازی ام را انجام می دهم.