وقت‌نشناس مثل یزدانی؛ بعد از اخراج کری می‌خوانند؟

وقت‌نشناس مثل یزدانی؛ بعد از اخراج کری می‌خوانند؟

پایگاه خبری فوتبالی – رفتار سیاوش یزدانی مدافع سپاهان بعد از اخراجش در بازی با الهلال بازتاب‌های زیادی پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، تیم سپاهان که در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان با نتیجه 3 بر یک به الهلال عربستان باخته بود دقایقی پیش در بازی برگشت در ریاض هم با همین نتیجه شکست خورد و از این تورنمنت حذف شد.

درست مثل بازیِ رفت ابتدا این سپاهان بود که به گل رسید و باز هم درست مثل بازی رفت سپاهانی‌ها در 20 دقیقه پایانی یک اخراجی دادند و همین باعث شد فشار سنگین حریف نتیجه بدهد و سپاهان بازیِ برده را ببازد.

در بازی رفت این محمد دانشگر بود که وقتی بازی یک بر یک بود در دقیقه 76 از بازی اخراج شد. در بازی برگشت هم سیاوش یزدانی در دقیقه 71 و وقتی سپاهان یک بر صفر پیش بود به دلیل خطا و جلوگیری از موقعیت گلزنی توسط داور از زمین اخراج شد.

اما اتفاق عجیبی که پس از اخراج یزدانی افتاد این بود که سیاوش به سمت طرفداران الهلال که از اخراج او خوشحال بودند رفت و با دست‌هایش نتیجه بازی را که یک بر صفر به سود سپاهان بود به آنها نشان داد!

این حرکتِ یزدانی با واکنش تند هواداران الهلال مواجه شد اما مطمئنا در ایران هم هیچ کس از این که یزدانی با این روش برای هواداران رقیب کری خواند خوشحال نبود.

دلیلش هم روشن است. هر کسی که فوتبال می‌بیند با پایین‌ترین ضریب هوشی هم می‌داند که هیچ بازیکنی در چنین شرایطی نباید کری بخواند. به هر حال تیم ده‌نفره شده و تجربه بازیِ رفت هم نشان داده که الهلال در این شرایط می‌تواند به گل برسد.

از قضا در این بازی هم اتفاقِ بازی رفت تکرار شد و الهلال پس از اخراج یزدانی توانست 3 گل بزند و نتیجه بازی رفت را تکرار کند. جالب این که ژرژ ژسوس سرمربی الهلال پس از گل سوم تیمش داشت به سمت نیمکت سپاهان اشاره می‌کرد که سکوت کنید! قطعا او داشت با این کار پاسخ کری‌خوانیِ غیر منطقیِ یزدانی را می‌داد.

1359