عثمان اندونگ در گفت ‌و گو با فوتبالی: سخت کار می‌کنیم تا استقلال خوزستان در لیگ برتر بماند

عثمان اندونگ در گفت ‌و گو با فوتبالی: سخت کار می‌کنیم تا استقلال خوزستان در لیگ برتر بماند

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سنگالی استقلال خوزستان معتقد است لیگ ایران سطح خوبی دارد.

به گزارش فوتبالی، استقلال خوزستان که در نیم فصل نخست لیگ برتر شرایط خوبی را تجربه نکرد و در قعر جدول دور رفت پایان رساند، در نقل و انتقالات زمستانی با جذب چند بازیکن خارجی و داخلی شرایط خود را بهبود بخشیده و حالا خود را از قعر جدول جدا کرده و با 12 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد. 

یکی از بازیکنان خارجی این تیم که عملکرد خوبی را تا اینجا در خط دفاعی به نمایش گذاشته، عثمان اندونگ مدافع 24 ساله و سنگالی استقلال خوزستان است. به همین دلیل گفت ‌و گویی با این بازیکن داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

صحبتهای عثمان اندونگ با خبرنگار فوتبالی از کامبک مقابل آلومینیوم شروع شد:" دیروز بالاخره توانستیم به یک پیروزی دست پیدا کنیم، همه خوشحالیم و به سختی برای حفظ رده تلاش می‌کنیم."

اندونگ در پاسخ به این سوال که آیا استقلال خوزستان می‌تواند در لیگ برتر بماند، گفت:"همه ما متقاعد شده‌ایم که خیلی سخت کار کنیم تا استقلال در لیگ برتر بماند و به لیگ یک سقوط نکند."

اندونگ نظرش در خصوص سطح لیگ برتر ایران را اینگونه بیان کرد:" من لیگ برتر ایران را نمی‌شناختم و هیچ اطلاعاتی درباره فوتبال ایران نداشتم اما حالا مشخص است که لیگ برتر سطح خیلی خوبی دارد. این لیگ، بسیار شدید و تهاجمی است و از این سبک خوشم می‌آید. من به اینجا آمدم زیرا پروژه تیمی استقلال خوزستان مرا متقاعد کرد."

مدافع سنگالی استقلال در ادامه صحبتهایش از ارتباطش با بازیکنان گفت:" رابطه من با هم تیمی‌هایم بسیار خوب است. من با همه، خوب کنار می‌آیم و آنها افراد خوبی هستند و احساس راحتی می‌کنم. از هواداران تیم هم بسیار سپاسگزارم."

گفت ‌و گو از علیرضا آذربرزین/ پایگاه خبری فوتبالی

2636