هفته هفدهم جذاب آغاز شد/ سه گل بعد دقیقه نود

هفته هفدهم جذاب آغاز شد/ سه گل بعد دقیقه نود

پایگاه خبری فوتبالی - سه گل از مسابقات دیروز لیگ برتر بعد از دقیقه نود به ثمر رسید.

به گزارش فوتبالی، هفته هفدهم لیگ برتر پرگل و جذاب آغاز شده و در چهار مسابقه دیروز ۱۴ گل به ثمر رسید تا نوید مسابقاتی تماشایی را در ادامه دهد. مسابقاتی که علاوه بر پر گل بودن، سه گل بعد دقیقه نود هم داشت تا آدرنالین تماشاگران حاضر در ورزشگاه حسابی بالا برود.

مهیج‌ترین بازی دیروز که شاید کسی هم انتظارش را نداشت، بازی گل‌گهر و پیکان بود. مسابقه‌ای که تا دقیقه ۸۶ با یک گل به نفع سیرجانی‌ها رو به پایان بود که در نهایت به تساوی دو بر دو انجامید. ابتدا حامد پاکدل در دقیقه ۸۷ گل زد تا بازی مساوی شود ولی این پایان کار نبود و گل‌گهر دقیقه ۱+۹۰ توسط روبرتو تورس از روی نقطه پنالتی پیش افتاد ولی در ادامه ابراهیم صالحی در دقیقه ۴+۹۰ دوباره همه چیز را به تساوی کشاند.

بازی استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک هم از مسابقات جذاب دیروز بود که تیم میزبان پس از اینکه تا دقیقه ۶۷ از میهمان خود با دو گل عقب بود کامبکی تماشایی زد. استقلالی ها در دقایق ۶۸ و ۷۲ به گل رسیدند و در دقیقه ۹۰ آسو رستم مهاجم عراقی تازه خریداری شده استقلال گل زد تا کامبکی رویایی برای پورموسوی و شاگردانش شکل بگیرد و تماشاگران حاضر در ورزشگاه به وجد بیایند.

1997