خارجی‌های استقلال خوزستان فرشته نجات پورموسوی شدند

خارجی‌های استقلال خوزستان فرشته نجات پورموسوی شدند

پایگاه خبری فوتبالی - دو خرید خارجی جدید استقلال خوزستان باعث کامبک این تیم مقابل آلومینیوم شدند.

به گزارش فوتبالی، استقلال خوزستان در روزی که تا دقیقه ۶۵ با دبل مهدی لیموچی از آلومینوم اراک در خانه شکست خورده بود، کامبکی به یاد ماندنی را رقم زد و توانست با گل دیر هنگام آسو رستم مهاجم عراقی خود با نتیجه ۳ بر دو پیروز شود.

گل اول آبی‌های جنوب در این دیدار سه دقیقه پس از گل دوم لیموچی با اشتباه احسان قهاری درون دروازه ایرالکو قرار گرفت و این گل آغازگر درخشش بازیکنان خارجی تازه خریداری شده استقلال خوزستان بود تا کامبک رویایی اهوازی‌ها رقم بخورد.

در دقیقه ۷۲ ساویو روبرتو هافبک برزیلی آبی‌پوشان خوزستان با پاس‌کاری زیبا با هم‌تیمی خود مقابل دروازه اراکی‌ها تک به تک شد و با ضربه ای دقیق و حساب شده توپ را کنج دروازه احمد گوهری قرار داد تا همه چیز به تساوی بینجامد.

اما این پایان کار شاگردان پورموسوی نبود و در دقیقه ۲+۹۰ آسو رستم مهاجم عراقی جدید استقلال خوزستان، ریباند ضربه زیبای هم‌تیمی خود را بلافاصله و بدون درنگ با شوتی زیبا وارد قفس توری آلومینیوم کرد تا جنوبی‌ها دومین برد فصل خود را با کامبکی به یاد ماندنی رقم بزنند.

بردی که در آن خارجی‌های استقلال فرشته نجات پورموسوی شدند و باعث صعود دو پله‌ای استقلال خوزستان و کنده شدن این تیم پس از مدت‌ها از قعر جدول شدند.

1997