ستاره 18 ساله برزیلی در تیررس لیورپول

ستاره 18 ساله برزیلی در تیررس لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول تمایل دارد تا در نقل و انتقالات تابستان 2024 برای جذب لوئیس گیلرمه، ستاره 18 ساله پالمیراس برزیل تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، گزارش‌ها حاکی از آن است که لیورپول در چند هفته اخیر لوئیس گیلرمه، هافبک تهاجمی بااستعداد پالمیراس برزیل را زیر نظر داشته است. این بازیکن، یکی از آخرین استعدادهای ظهور کرده از سرزمین قهوه است و رویای تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا را در سر دارد. لیورپول تمایل دارد تا پیش از این‌که توجه دیگر باشگاه‌ها به گیلرمه جلب شود، او را جذب کند. بی‌شک باشگاه انگلیسی می‌تواند سکوی پرتابی برای گیلرمه جوان باشد.

بر اساس گزارشی از نشریه برزیلی نولو پالسترا، قرمزها در هفته‌های اخیر مذاکرات اولیه را با باشگاه برزیلی انجام داده‌اند. مدیران لیورپول پیشرفت خوبی در مذاکرات داشتند و به یک انتقال 35 میلیون یورویی نزدیک هستند. لوئیس گیلرمه می‌تواند یک خرید مناسب برای برنامه‌های بلند مدت باشگاه باشد.

سران باشگاه به خوبی می‌دانند که لیورپول در حال ورود به یک دوران جدید است و قرمزهای مرسی ساید خودشان را برای روزهای پس از کلوپ آماده می‌کنند. بی‌شک آغاز یک پروژه موفق جدید پس از جدایی یورگن کلوپ آسان نخواهد بود، اما جذب یک بازیکن بااستعداد مثل گیلرمه می‌تواند به سرمربی بعدی قرمزها کمک کند.

این انتقال می‌تواند در تابستان مورد توجه قرار گیرد، چون استعدادیاب‌های باشگاه لیورپول نظر مثبتی بر جذب گیلرمه دارند. او پس از اندریک و مسینیو، دیگر استعداد پرورش‌یافته از باشگاه پالمیراس است که مورد توجه تیم‌های بزرگ و مطرح اروپایی قرار گرفته است.

1428