سانتوس - پالمیراس؛ چه کسی بر بام قاره می‌‌ایستد؟

سانتوس - پالمیراس؛ چه کسی بر بام قاره می‌‌ایستد؟

پایگاه خبری فوتبالی –  امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه ماراکانا ۲ تیم پالمیراس و سانتوس  فینال لیبرتادورس را برگزار می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، ۲ تیم پالمیراس و سانتوس با غلبه بر بوکاجونیورز و ریورپلاته در نیمه نهایی باعث رقم زده شدن یک فینال تمام برزیلی در لیبرتادورس شدند.

پالمیراسی‌ها که ۹ بار قهرمان سری آ برزیل شده‌اند افتخارات چندان زیادی در لیبرتادورس ندارند. آن‌ها ۴ بار به فینال این رقابت‌ها رسیدند و تنها یک بار در سال ۹۹ توانسته اند فاتح قاره لقب گیرند در تیم پالمیراس شاید بتوان مشهورترین بازیکن را فیلیپه ملو، بازیکن سابق یوونتوس و لوئیس آدریانو،‌ بازیکن سابق میلان دانست.

در سمت مقابل سانتوس با سابقه ۷ قهرمانی در سری آ برزیل، افتخارات بیشتری نسبت به پالمیراس در لیبرتادورس دارد و توانسته از ۴ فینالی که در آن بوده در ۳ فینال حریف خود را شکست دهد. آخرین قهرمانی آن‌ها در سال ۲۰۱۱ رقم زده شده.

این ۲ تیم رقابت تنگاتنگی همیشه در برزیل داشته‌اند و هر دو متعلق به سائوپائولواند. در ۵ دیداری که پبیشتر رو در روی هم قرار گرفته‌اند پالمیراس ۲ بار برده،‌ سانتوس یک بار برنده شده و ۲ دیدار هم به تساوی کشیده شده. پیش بینی نتیجه دیدار امشب آن‌ها کاری بسیار سخت است.

1101