زنده‌روح: گل‌گهر می‌تواند آسیایی شود/ اوزونیدیس یک جنتلمن است

زنده‌روح: گل‌گهر می‌تواند آسیایی شود/ اوزونیدیس یک جنتلمن است

پایگاه خبری فوتبالی - احمدرضا زنده‌روح معتقد است گل‌گهر توانایی کسب سهمیه آسیایی را دارد.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان گل‌گهر سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار “فوتبالی” درباره شرایط تیمش بعد از کسب دو پیروزی پیاپی گفت: « این نشانه خوبی برای ماست و امیدوارم در دو بازی آینده که در سیرجان داریم و می‌دانیم باز‌ی‌های سختی هستند، دست پر از زمین خارج شویم. البته می‌دانیم که نیم فصل دوم سخت‌تر است ولی برای ما اهمیتی زیادی دارد و امیدوارم از همین ابتدا گام بلندی برای بالای جدول برداریم.»

زنده‌روح که یکی از گلزنان گل‌گهر در بازی جام حذفی بود، درباره شرایط خود اظهار داشت: «بعد از اینکه به سربازی رفتم و برگشتم تمام تلاش خود را کردم به روند سال‌های قبل خود برگردم. فکر می‌کنم تا حدود زیادی توانستم این اتفاق را رقم بزنم و باید از بازیکنان و کادرفنی تشکر کنم و امیدوارم بتوانم باز هم به تیمم کمک کنم تا موفق باشیم و امیدوارم ادامه‌دار باشد.»

کاپیتان سرمه‌ای‌پوشان معتقد است تیمش توانایی کسب سهمیه آسیایی را دارد: «تیم ما امسال نسبت به سال‌های گذشته تغییرات زیادی داشته و ما یکی از تیم‌های جوان لیگ هستیم. فکر می‌کنم تیمِ جوری داریم و بچه‌ها با هم هماهنگ هستند و تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه هستیم که نیم‌فصل اول هم توانستیم در اواخر بازی‌ها نتایج خوبی کسب کنیم ولی قبول دارم که باید سعی کنیم رتبه‌ای بالاتر از رتبه فعلی داشته باشیم و همه تلاش می‌کنند. تیم ما این توانایی را دارد که سهمیه آسیایی کسب کند و همه تیم تمام تلاش خود را می‌کند.»

هافبک گل‌گهر سرمربی یونانی تیمش را جنتلمن توصیف می‌کند: «برای تمام فوتبال ایران شخصیت آقای اوزونیدیس مشخص است و ایشان بسیار باشخصیت و جنتلمن هستند. جزو سال‌هایی است که اکثر بچه‌ها از تمرینات کادرفنی لذت می‌برند و فکر می‌کنم ایشان از بهترین مربی‌هایی است که به فوتبال ایران آمده است.»

زندر‌وح که قبل از اعزام به خدمت سربازی و حضور در لیگ یک به اردویی از تیم ملی هم دعوت شده بود، آرزوی خود را یک بار پوشیدن پیراهن تیم ملی عنوان کرد: «همه فوتبالیست‌ها در هر شرایطی و در هر سنی دوست دارند حداقل یک بار پیراهن تیم ملی را بپوشند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. تمام تلاشم را به کار گرفته‌ام و اول می‌خواهم در باشگاهم موفق باشم و در آینده اگر کادرفنی تیم ملی صلاح دانست، باعث افتخار من است.»

هافبک باتجربه گل‌گهر در پایان درباره بازی این هفته تیمش برابر پیکان هم صحبت کرد: «این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود. همان‌طور که بازی رفت هم این اتفاق افتاد. پیکان تیمی جنگنده و دونده و منظم در کارهای دفاعی است و بازی خیلی سختی داریم و باید با تمام قوا پا به میدان بگذاریم و امیدوارم بازی خوبی از دو تیم ببینیم و نتیجه هم به نفع ما باشد.»

1997