همه میزبانی‌های پرسپولیس از تراکتور در لیگ برتر؛ دور از تماشاگر

همه میزبانی‌های پرسپولیس از تراکتور در لیگ برتر؛ دور از تماشاگر

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در هفته هفدهم از تراکتور میزبانی می‌کند. دیداری که برای پنجمین مرتبه پیاپی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. 

به گزارش فوتبالی، در 15 رویارویی قبلی دو تیم در لیگ برتر و به میزبانیِ تهران، پرسپولیس 9 بار برنده شده و تراکتور 4 برد دارد. 2 بازی هم برنده برنده تمام شد.

* لیگ اول

  تیم پروین این بازی را با نتیجه 2 یک برد. گل اول بازی، یک سوپرگل بود که با ضربه اسماعیل حلالی وارد دروازه مهمان شد. علیاری بازی را مساوی کرد ولی میزبان با گل سهراب انتظاری برنده شد و همه امتیازات را در خانه نگه داشت.

* لیگ نهم

  تکرار نتیجه 8 فصل قبل؛ پرسپولیس 2- تراکتور یک. میزبان با گلهای مجتبی زارعی و هوار ملا محمد کار را به سود خودش کرد. گل دقیقه 3+90 فرهاد خیرخواه که سابقه بازی برای پرسپولیس و قهرمانی با این تیم را داشت، خللی در تعیین برنده ایجاد نکرد.

* لیگ دهم

  تیم دایی بازهم در خانه برابر کمالوند و تیمش موفق بود و پرسپولیس بازهم با یک گل اختلاف موفق به شکست دادن مهمانش شد. تک گل بازی را غلامرضا رضایی زد. تراکتور برخلاف استقلال، برابر پرسپولیس در آزادی فعلا دستش به امتیاز نرسیده است.

* لیگ یازدهم

  و بالاخره رونمایی از اولین برد تراکتور برابر پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی. تیم قلعه‌نویی با گل دقیقه 49 سیاوش اکبرپور توانست میزبانش را شکست داده و با 3 امتیاز کامل به تبریز برگردد.

* لیگ دوازدهم

  اولین رویارویی دو تیم با سرمربیان تمام خارجی. بعد از این بازی بود که عمر حضور مانوئل ژوزه روی نیمکت پرسپولیس بعد از تنها یک نیم‌فصل به پایان رسید. تراکتور این بازی را با گل سیدصالحی برد.

* لیگ سیزدهم

  قصه کاملا برعکس نسبت به فصل قبل. بازهم سیدصالحی گل زد ولی این بار پرسپولیس برنده شد. تیمِ دایی برابر تراکتور در اولین بازی علی کریمی برای تبریزی‌ها، برنده شد. رضا حقیقی دقیقه 11 پنالتی‌اش را به پای لک کوبید و مرتضی اسدی دقیقه 49 اخراج شد.

* لیگ چهاردهم

  پایان کار علی دایی روی نیمکت پرسپولیس در این بازی رقم خورد و آنها 3 یک در خانه به تیم خطیبی باختند. پرسپولیس گل اول را زد. ولی اشتباه زوج بنگر و مکانی، گل مساوی مهمان را رقم زد. و سپس نوبت به گل دقیقه 86 ادینیو و 2+90 نریمان جهان رسید.

* لیگ پانزدهم

  همه این بازی تحت‌الشعاع انفجار نارنجکی بود که نیمکت تراکتور را لرزاند. بازی داخل زمین اما تعریفی نداشت و با دو گلی که مدافعان راست دو تیم، رضاییان و ایران‌پوریان، زدند درنهایت با تساوی یک یک به پایان رسید.

* لیگ شانزدهم

  هنوز بازی به دقیقه 2 نرسیده بود که اشتباه مرگبار بنگر منجر به گل طارمی شد. 

رضاییان و امیری هم برای تیم برانکو گل زدند تا یکی از سنگین‌ترین شکست‌های قلعه‌نویی رقم بخورد. کامیابی‌نیا دقیقه 87 و فرزاد حاتمی دقیقه 1+90 اخراج شدند.

* لیگ هفدهم

  رویارویی برانکو و گل‌محمدی با برد 2 صفر پرسپولیس تمام شد. ستاره بازی، علی علیپور بود. او گل اول را زد و سپس پاس گل دوم را به کامیابی‌نیا داد. با این باخت، عمر دوران حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور به پایانش نزدیک شد.

* لیگ هجدهم

  تساوی بدون گل ولی جنجالی. تراکتور در این بازی گل زد که با پرچم کمک داور، آفساید اعلام شد. برنامه نود اما در یک بررسی ویژه، ثابت کرد گل در موقعیت صحیح زده شده و تصمیم داور اشتباه بوده است.

* لیگ نوزدهم

  10 کارت زرد برای بازیکنان و اخطار برای هر دو سرمربی، گل‌محمدی و الهامی. درون زمین اما زوج علیپور و امیری، هرکدام یک گل زدند و یک گل برای دیگری ساختند تا پرسپولیس با 2 گل برنده و صاحب هر 3 امتیاز شود.

* لیگ بیستم

  کامبک ویژه تیمِ گل‌محمدی. تراکتور که فیروز کریمی را روی نیمکت داشت با گل دقیقه 50 پیمان بابایی جلو افتاد. 

مهدی عبدی دقیقه 64 بازی را مساوی کرد. نوراللهی 4 دقیقه بعد، گل دوم را زد و خودِ عبدی دقیقه 4+90 گل دومش را وارد دروازه مهمان کرد.

* لیگ بیست و یکم

  این بازی رویارویی یحیی گل‌محمدی و سولدو بود. دیداری که با برتری 2 یک پرسپولیس تمام شد. عیسی آل کثیر و سیامک نعمتی برای میزبان گل زدند و بابایی برای مهمان. مهدی ترابی هم یک ضربه پنالتی را به آسمان فرستاد.

* لیگ بیست و دوم

  بعد از 7 فصل، تراکتور در خانه پرسپولیس برنده شد. بازی با تاخیری طولانی به دلایل مختلف استارت خورد: تمرکز نداشتن بازیکنان میزبان، عدم تمایل آنها به حضور در زمین، خرابی نورافکن و غیره. تک گل بازی را عباس‌زاده زد و پنالتی دقیقه 88 ترابی را اخباری مهار کرد.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی