قلعه‌نویی و تکذیب ادعای خداداد: بسیار مشورت‌پذیر هستم

قلعه‌نویی و تکذیب ادعای خداداد: بسیار مشورت‌پذیر هستم

پایگاه خبری فوتبالی - امیر قلعه‌نویی می‌گوید که شخصیت مشورت‌پذیری دارد.

به گزارش فوتبالی، این صحبت که امیر قلعه‌نویی فردی است که نظر دیگران را آنچنان گوش نمی‌کند، توسط برخی منتقدین تیم ملی شنیده شده است؛ از جمله خداداد عزیزی که مدعی شده بود از نظر او، قلعه‌نویی خیلی مشورت‌پذیر نیست و به او گفته‌اند امیر خان خوشش نمی‌آید در جلسه با نظر او مخالفت شود.

عزیزی در این رابطه به روزنامه همشهری گفته بود: «من یک‌بار در یک جلسه با ارنج تیم ملی مخالفت کردم، زمانی که جلسه تمام شد یکی از نزدیکان او به من گفت که امیرخان خوشش نمی‌آید در جلسه با نظر او مخالفت کنید و بهتر است نظرتان را خصوصی به او بگویید. من این موضوع را به قلعه‌نویی انتقال دادم و او هم گفت اگر مخالفتی داری حتما عنوان کن چون شما اینجا هستید که نظر بدهید. من احساس می‌کنم قلعه‌‌نویی خیلی مشورت‌پذیر نیست، این احساس من است و شاید دیگران نظر دیگری داشته باشند. شاید او از نظر دیگران مربی مشورت‌پذیری باشد.»

همین موضوع یکی از سوالات مطرح شده از سرمربی ایران داشت برنامه فوتبال برتر بود که قلعه‌نویی با صراحت و تاکید خاصی اصرار دارد که بسیار فرد مشورت‌پذیری است و با نفرات زیادی درباره ترکیب تیم ملی صحبت می‌کند و حتی گاهی ممکن است نظر دیگری را بر خود ارجحیت دهد ولی در نهایت تصمیم‌گیری با خود اوست.

توضیح سرمربی تیم ملی را بخوانید: «آدمی مشاوره‌ای هستم. برای یک ارنج دو، سه باری با همکاران و دوستان دیگرمان از جمله آقای محصص، مجید جلالی، جلال چراغپور، حسین عبدی و… صحبت می‌کنیم. مشورت می‌کنیم ولی در نهایت تصمیم‌گیری با ماست.»

قلعه‌نویی در ادامه برای صحبت‌های خود گواه هم می‌آورد و مدعی است حتی پزشکان تیم ملی هم در جلسه فنی ابراز نظر می‌کنند: «خدا را گواه می‌گیرم این‌طور نیست که نفراتی داشته باشم که مدام تاییدم کنند. بارها در جلسات فنی نظر من چیز دیگری بوده و بعد از اینکه صحبت کرده‌ایم حرف دیگری را قبول کرده‌ام. کسی که مشورت می‌پذیرد آیا کسانی را می‌آورد که تاییدش کنند؟ اصلا این‌طور نیست. اولین کسانی که در جلسه فنی صحبت می‌کنند پزشکان تیم هستند. کجا پزشکان تیم را به جلسه فنی می‌برند؟ ما از آن‌ها هم بابت آمادگانی جسمانی و شرایط بدنی بازیکنان مشورت می‌گیریم!»

1997