فرصت ویژه دو بازیکن برای حضور در جمع برترین گلزنان بازی‌‌های پرسپولیس - تراکتور

فرصت ویژه دو بازیکن برای حضور در جمع برترین گلزنان بازی‌‌های پرسپولیس - تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- وحید امیری و مهدی عبدی در صورت گلزنی در بازی روز چهارشنبه، در جمع بهترین گلزنان تاریخ بازی‌های پرسپولیس و تراکتور قرار خواهند گرفت.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس و تراکتور در جریان هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۱۵ (چهاشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

نبردهای پرسپولیس و تراکتور همواره از جذابیت خاصی برخوردار بوده و نام گلزنان رویارویی‌های سرخ‌های تهران و تبریز معمولاً در خاطر هواداران ۲ تیم نقش بسته و با هر بار شنیدن اسم آن‌ها صحنه فروریزی دروازه حریف برایشان تداعی می‌شود.

در حال‌حاضر کمال کامیابی‌نیا، سید مهدی سید صالحی و محمد عباس‌زاده هر کدام با ۳ گل مشترکاً بهترین گلزنان قرمزترین دیدار فوتبال ایران هستند.

وحید امیری مدافع کهنه‌کار سرخ‌پوشان پایتخت و مهدی عبدی که به عنوان یک پرسپولیسی سابق در اردوی تراکتوری‌ها حضور دارد؛ هر کدام با ۲ گل جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

اکنون وحید امیری و مهدی عبدی این فرصت را در اختیار دارند تا با گلزنی در بازی بزرگ هفته خود را به جمع سه گلزن برتر بازی پرسپولیس و تراکتور در لیگ‌برتر برسانند و باید دید آیا پرسپولیسی‌های فعلی و سابق روز چهارشنبه قادر به گلزنی خواهند شد یا خیر؟

7474