هشدار به پرسپولیس؛ این تراکتور با تیم اول فصل فرق دارد

هشدار به پرسپولیس؛ این تراکتور با تیم اول فصل فرق دارد

پایگاه خبری فوتبالی – شاگردان اوسمار ویرا در دومین بازی نیم‌فصل دوم هم کار سختی در پیش دارند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که نیم‌فصل دوم لیگ برتر را با شکسست دور از خانه مقابل آلومینیوم اراک شروع کرده بود روز چهارشنبه در هفته هفدهم این مسابقات در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور تبریز خواهد بود.

پرسپولیس در حالی مقابل تیم تبریزی قرار می‌گیرد که از حضور هوادارانش در ورزشگاه آزادی محروم است. این مساله می‌تواند کار را برای پرسپولیس و سرمربی جدیدش اوسمار ویرا بسیار سخت‌تر از قبل کند.

حالا چرا سخت‌تر؟ برای این که تراکتور در وضعیت بسیار مناسبی به سر می‌برد و با تیمی که در ابتدای فصل و در بازی رفت با یک گل مغلوب پرسپولیس شد و هوادارانش را مغموم به خانه فرستاد فرق دارد.

بازی رفتِ دو تیم که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد بازی دوم دو تیم در لیگ بود. تراکتور در بازی هفته اولش در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه 3 بر یک به سپاهان باخته بود. پس از شکست مقابل پرسپولیس در هفته دوم، تراکتور در بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشارجه امارات هم 3 بر یک شکست خورد.

این 3 شکست متوالی با یک فاصله زمانی طولانی، به آخرین بازیِ فصل قبل لیگ وصل می‌شد که تراکتور در آن با نتیجه 7 بر یک مغلوب استقلال شده بود. در واقع تراکتور در 4 بازی متوالی رسمی باخته بود!

اما وضعیت این تیم در حال حاضر به طور کلی متفاوت است. تراکتور در 5 بازی آخرش 4 برد و یک تساوی به دست آورده است. شاگردان پاکو خمز در این 5 بازی، فولاد خوزستان، گل‌گهر سیرجان، پیکان و صنعت نفت آبادان را شکست داده‌اند و با ملوان مساوی کرده‌اند.

این نتایج نشان ‌می‌دهد پرسپولیس باید با ذهنیتی کاملا متفاوت نسبت به بازی رفت، مقابل تراکتور قرار بگیرد. تراکتور نسبت به آن تیم هم پرستاره‌تر شده است و هم قدرتمندتر

1359