نظر سرمربی سابق استقلال راجع به کورس قهرمانی در سری آ

نظر سرمربی سابق استقلال راجع به کورس قهرمانی در سری آ

پایگاه خبری فوتبالی - آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال معتقد است که یوونتوس دیگر شانسی برای قهرمانی در سری آ ندارد. 

به گزارش فوتبالی، با تساوی دو بر دو یوونتوس مقابل هلاس ورونا، بیانکونری حالا با یک بازی بیشتر، 9 امتیاز از اینتر صدرنشین عقب است و در صورت پیروزی نراتزوری، فاصله آن ها به 12 امتیاز افزایش می باید که این اختلاف امتیاز در هفته بیست و پنجم کمی زیاد است و به احتمال فراوان، شاگردان مکس آلگری نمی توانند این فاصله را جبران کنند. البته آلگری و آدرین ربیو ستاره یوونتوس نیز اعتراف کرده اند که دیگر به فکر قهرمانی در سری آ نیستند. 

حالا آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال که زمانی سرمربی اینتر نیز بوده است، راجع به کورس قهرمانی در سری آ گفت: "نمی دانم که آیا یووه تسلیم شده یا نه، اما آن ها امتیاز های بدی را از دست داده اند. به غیر از امتیاز ها، چیزی که مرا بیش از همه راجع به یووه نگران می کند، از دست رفتن اعتماد به نفس آن هاست. یووه واقعاً نتایج خوبی تا ماه پیش کسب کرده بود و مکس آلگری با سیستم جدید، توانسته بود در کورس قهرمانی باشد، اما نمی دانم چرا دوباره سیستمش را تغییر داد. به نظر من، یوونتوس تسلیم شده و دیگر برای قهرمانی نمی جنگد."

4416