پاسخ تند به نکونام؛ کی و کجا از شما عذرخواهی کردیم؟!

پاسخ تند به نکونام؛ کی و کجا از شما عذرخواهی کردیم؟!

پایگاه خبری فوتبالی – خبرگزاری ایسنا در گزارشی شدید‌اللحن به اظهارات جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی استقلال و صنعت پاسخ داده است.

به گزارش فوتبالی، نشست خبری جواد نکونام بعد از پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان مثل اغلب نشست‌های خبری قبلی این مربی جنجالی و پر از حرف‌های عجیب و غریب بود.

نکونام پس از حرف‌های کوتاهی که درباره پیروزی بر صنعت نفت زد با اولین سوالی که درباره مشکلات استقلال در شروع نیم‌فصل دوم توسط یکی از خبرنگاران مطرح شد سفره دلش را باز کرد.

او انتقادات شدیدی را از مدیر عامل استقلال مطرح کرد و حتی مدعی شد که علی خطیر دوست ندارد استقلال با نکونام نتیجه بگیرد و به همین دلیل هر روز یک مشکل جدید برای تیم ایجاد می‌کند.

اما یکی از جنجالی‌ترین بخش‌های این نشست جایی بود که سرمربی استقلال وقتی متوجه شد خبرنگار خبرگزاری ایسنا دارد از او سوال می‌کند حرف‌های او را ناتمام گذاشت و گفت جواب سوال او را نمی‌دهد.

نکونام بعد از این که اعلام کرد این خبرگزاری درباره تعداد نفرات استقلال قبل از لغو اردوی دوبی اخبار نادرستی را منتشر کرده است از این خبرنگار خواست که اسامی 26 بازیکن استقلال را همان جا اعلام کند. نکونام حتی گفت اگر خبرنگار ایسنا اسامی 26 بازیکن را بگوید همین جا از تیم خداحافظی می‌کند و می‌‌رود.

سرمربی استقلال در پایان دوباره از این خبرنگار و این خبرگزاری خواست که دیگر اخبار دروغ منتشر نکنند. چرا که در ابتدای فصل هم یک بار این کار را کردند و در نهایت مجبور شدند عذرخواهی کنند.

حالا امروز خبرگزاری ایسنا در مطلبی با تیتر :«باشرف باش و خداحافظی کن» پاسخ سرمربی استقلال را داده است. در این خبر به عکس‌هایی از تمرینات استقلال استناد شده است و نام 27 نفر را در روزهای  منتهی به لغو اردوی دوبی در تمرینات استقلال حاضر بودند نوشته شده است. یعنی یک نفر بیشتر از تعدادی که نکونام خواسته بود.

در این متن از نکونام خواسته شده به خاطر اتهاماتش به ایسنا عذرخواهی کند. چون معلوم است که نکونام به دلیل شرطی که برای خبرنگار ایسنا برای خداحافظی گذاشته بود از استقلال نخواهد رفت.

اما نکته پایانی این مطلب ایسنا هم جالب است. ایسنا از نکونام خواسته است تا بگوید این خبرگزاری چه زمانی و به چه دلیلی از او عذرخواهی کرده است!

1359