نادری به دنبال پاک کردن خاطره بد مقابل پرسپولیس!

نادری به دنبال پاک کردن خاطره بد مقابل پرسپولیس!

پایگاه خبری فوتبالی - محمد نادری امیدوار است این بار بازی با پرسپولیس برای وی خوب پیش برود.

به گزارش فوتبالی، محمد نادری از خریدهای ابتدای فصل تراکتور است که با سر و صدای زیادی به این تیم پیوست. نادری پس از جدایی دو مدافع چپ فصل گذشته تراکتور گزینه اول پاکو خمز برای بازی در این پست بود و در اولین بازی فصل تراکتور هم در ترکیب ابتدایی قرار گرفت.

اما بدشانسی خیلی زود سراغ این مدافع چپ باتجربه آمد و در دومین بازی فصل تراکتور با پرسپولیس در تبریز، مدافع سابق سرخابی‌ها که در ترکیب ابتدایی هم قرار داشت با مصدومیت مواجه شد تا در دقیقه ۵۳ جای خود را به سعید آقایی بدهد.

همین مصدومیت کافی بود تا پاکو خمز برای اولین بار در بازی با الشارجه امارات ریسک کرده و سعید کریم‌آذر جوان را که پست اصلی وی وینگر بود، به عنوان دفاع چپ بازی بدهد. فرصتی که این بازیکن تبریزی به خوبی از آن استفاده کرد تا جایگاه خود را به عنوان یک مدافع چپ در جمع تی‌تی‌ها تثبیت کند.

جالب اینکه بدانید کریم‌آذر پس از بازگشت نادری هم به عنوان دفاع چپ برای تیمش بازی می‌کرد و نادری نیمکت‌نشین این بازیکن جوان بود و حالا باید دید مدافع سابق سرخابی‌ها در بازی برگشت با پرسپولیس در صورت بازی کردن می‌تواند ورق را به سود خود برگرداند یا نه.

1997