شروع اوسمار با شکست غیر منتظره؛ طوفان انتقادات به راه می‌افتد

شروع اوسمار با شکست غیر منتظره؛ طوفان انتقادات به راه می‌افتد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی برزیلی پرسپولیس کار خود را با شکست در اراک آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس اولین بازی خود پس از آغاز مجدد رقابت‌های لیگ برتر را با شکست یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک آغاز کرد تا اوسمار ویرا سرمربی برزیلی جدید سرخ‌پوشان در اولین تجربه حضور خود به عنوان مرد اول کادر فنی طعم تلخ باخت را بچشد.

اما این شکست می‌تواند آتش انتقادات هواداران پرسپولیس بابت انتخاب جایگزین یحیی گل‌محمدی را بیشتر کند. چرا که انتخاب اوسمار ویرا که به عنوان دستیار یحیی در نیم فصل اول فعالیت می‌کرد، انتقادات زیادی را علیه بازیکنان و مدیریت قرمزهای پایتخت برانگیخته بود.

دامنه اعتراضات پرسپولیسی‌ها به قدری زیاد بود که حتی سروش رفیعی به عنوان یکی از حامیان انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی در پستی اینستاگرامی به توضیح در این باره پرداخت و حتی گفته می‌شد در جمعی خصوصی از برخی هم‌تیمی‌های خود بابت سکوت در این قضیه و فشاری که به بازیکنانی نظیر وی و علیرضا بیرانوند وارد می‌شد، گلایه کند.

پرسپولیس که در این مسابقه نتوانسته بود از خریدهای جدید خود از جمله عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف استفاده کند، باز هم در اراک با شکست مواجه شد تا اوسمار منتظر موج انتقادات جدید از طرف هواداران پرسپولیس پیش از بازی برابر تراکتور بماند.

پرسپولیس هفته آتی در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور است و این مسابقه در حالی برگزار خواهد شد که سرخ‌های تهرانی با توجه به حکم کمیته انضباطی از حضور هواداران‌شان در ورزشگاه آزادی محروم هستند و باید دید اوسمار می‌تواند تا باز شدن پای هواداران پرسپولیس به استادیوم شرایط را به نفع خود کند یا خیر.

1997