پورموسوی: از تساوی مقابل شمس‌آذر خوشحالیم

پورموسوی: از تساوی مقابل شمس‌آذر خوشحالیم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه از تساوی مقابل شمس‌آذر خوشحال است، گفت: برد تیم شمس آذر مقابل سپاهان، نشان داد که شمس‌آذر تیمی تاکتیکی و قدر است و قطعاً باید مقابل این تیم دقت بیشتری داشت.

به گزارش فوتبالی، سیروس پورموسوی پنجشنبه شب ۲۶ بهمن در نشست خبری پس از دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین، اظهار کرد: از باشگاه بزرگ شمس‌آذر و مهمان‌نوازی مردم قزوین کمال تشکر را دارم. با توجه به تغییراتی که در بدنه فنی تیم استقلال خوزستان صورت گرفته بود، در بازی امروز مقابل شمس آذر از بازی تیم خود راضی نبودم اما جای خوشحالی دارد که در مقابل یک تیم بزرگ خوب و تاکتیکی توانستیم یک امتیاز کسب کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم تغییرات زیادی مشمول تیم استقلال خوزستان شد و همین موضوع باعث شد که نتوانیم آنطور که شایسته این تیم است، بازی خوبی داشته باشیم.

پورموسوی عنوان کرد: یکی از دلایل دیگری که باعث شده بود تا نتوانیم بازی خوب در مقابل تیم شمس آذر داشته باشیم دوری تیم‌ها از بازی بود چراکه بیش از ۶۰ روز بود که تیم ما بازی رقابتی نداشت.

وی بیان کرد: بدنه تیم استقلال خوزستان جوان و قوی است و تعدد مصدومیت‌های تیم در بازی امروز، ناشی از آماده نبودن بازیکنان نوپای ما بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: برد تیم شمس آذر مقابل سپاهان، نشان داد که شمس‌آذر تیمی تاکتیکی و قدر است و قطعاً باید در مقابل این تیم دقت بیشتری داشت. بنابراین تاکتیک ما امروز دفاع و ضدحمله بود.

پورموسوی در پایان اظهار کرد: از بازیکنان خارجی تیم، راضی هستیم و باتوجه به سیاست‌گذاری‌هایی که داشتیم، مقرر شد جواد آقایی‌پور در ادامه مسیر در باشگاه استقلال خوزستان ماندگار شود.

9989