مدافع محبوب بارسلونا در لیست فروش قرار گرفت

مدافع محبوب بارسلونا در لیست فروش قرار گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه موندودپورتیوو گزارش داده است که اگر آلخاندرو بالده در تابستان پیشنهاد خوبی دریافت کند، بارسلونا درها را به روی جدایی او باز خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، بحران مالی بارسلونا به حدی است که آنها مجبور هستند بازیکنان مهم خود را برای درآمدزایی بفروشند. در حقیقت به نظر می رسد که هر کدام از ستارگان بارسلونا در صورتی که پیشنهاد مالی خوبی داشته باشند، می توانند جدا شوند. یکی از این نفرات آلخاندرو بالده است که در سالهای اخیر در پست دفاع چپ خوش درخشیده و نمایش خوبی از خود ارائه داده است.

بارسلونا قرارداد مارکوس آلونسوی 33 ساله را تمدید نمی کند و این بازیکن در تابستان جدا خواهد شد. از سویی هکتور فونت در پست دفاع چپ خوش درخشیده و در سن هفده سالگی نشان داده که آینده درخشانی دارد. گزینه دیگر بارسا در پست دفاع چپ، ژائو کانسلو است.

بارسلونا در حال حاضر برنامه ای برای خرید دفاع چپ در تابستان پیش رو ندارد اما اگر بالده پیشنهاد خوبی دریافت کند و جدا شود، بارسا به تقویت ترکیبش در این پست فکر می کند. بالده فقط 20 سال سن دارد  و طبیعی است که به واسطه عملکردش در سالهای اخیر، باشگاه های زیادی به دنبالش باشند.

قرارداد آلخاندرو با باشگاه کاتالان تا سال 2028 اعتبار دارد و رقم فسخ قراردادش یک میلیون یوروست. این بازیکن در حال حاضر به علت مصدومیت از میادین دور است. او در فنلاند به خاطر مصدومیتش تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

4125