گزینه‌های رویایی بارسلونا در پست بال چپ مشخص شدند

گزینه‌های رویایی بارسلونا در پست بال چپ مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا قصد دارد برای ایجاد توازن در خط حمله خود، به سراغ یک وینگر چپ باکیفیت برود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در شرایط مالی خوبی قرار ندارد. آن‌ها پس از فعال‌سازی اهرم‌های اقتصادی نتوانستند موفقیت‌های ورزشی مورد انتظار را به دست بیاورند و به این ترتیب، سرمایه‌ از دست رفته از طریق موفقیت در تورنمنت به خزانه باشگاه برنگشت. به همین خاطر، بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو توانایی زیادی برای خرید بازیکن ندارد.

آن‌ها قصد دارند حداقل یک یا دو بازیکن مهم و بزرگ خود را به فروش برسانند و بازیکنانی نظیر رونالد آرائوخو، فرنکی دی‌یونگ و ژول کنده گزینه‌های اصلی باشگاه هستند. همچنین نام کریستنسن نیز در این لیست به چشم می‌خورد؛ اما هنوز گزینه فروشش جدی نیست.

با این وجود، فرناندو پولو ادعای عجیبی کرده و خبر داده است که بارسلونا قصد دارد در تابستان آینده برای جذب یک وینگر چپ سطح جهانی و باکیفیت تلاش کند. پیش از این، جرارد رومرو خبر داده بود که بارسلونا در سری آ به دنبال یک وینگر می‌گردد.

فرناندو پولو، خبرنگار نشریه موندو دپورتیوو اضافه کرد: «محمد صلاح گزینه ایده‌آل مدیران باشگاه است، اما در حال حاضر توانایی پرداخت دستمزد درخواستی ستاره مصری را ندارند. به همین خاطر، قصد دارند برای جذب گزینه‌های دیگر تلاش کنند.»

گفته شده است که خویچا کوارتسخلیا، گابریل مارتینلی و میتوما گزینه‌های بلوگرانا برای تقویت خط حمله هستند. هرچند که پرداخت مبلغ درخواستی باشگاه‌هایی که مالک فعلی بازیکنان هستند کار راحتی نیست، اما شاید بتوان با انتقال قرضی، یک فصل این بازیکنان را به اسپاتیفای نیوکمپ برد.

1428