افشاگری سرمربی سابق چلسی: می‌خواستیم با این 2 ستاره قرارداد ببندیم

افشاگری سرمربی سابق چلسی: می‌خواستیم با این 2 ستاره قرارداد ببندیم

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی فاش کرد که در زمان حضورش در باشگاه چلسی، می خواست روملو لوکاکو و ویرجیل فن دایک را به استمفورد بریج بیاورد. 

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کونته به مدت 2 سال در باشگاه چلسی مربیگری کرد و توانست به قهرمانی لیگ برتر انگلیس و همچنین اف ای کاپ دست پیدا کند. او حالا می گوید که بعد از کسب اولین قهرمانی، با بازیکنانی نظیر روملو لوکاکو و ویرجیل فن دایک صحبت کرده، اما در خرید هر دو ناموفق بوده است.

به نقل از سایت گل، کونته در یک مصاحبه ویژه با تلگراف گفت: "گواردیولا بهترین مربی در جهان است و وقتی شما می توانید با تیمی که مدیرش از شما حمایت می کند و بهترین بازیکنان را برایتان می خرد، رقابت کنید، یعنی کارتان را به درستی انجام داده اید. اما از یک جا به بعد، داستان متفاوت می شود و دیگر رقابت کردن با آن ها کار بسیار سختی خواهد بود. چون سیتی در هر فصل بهترین بازیکنان را می خرید و واقعاً می خواست در نوک قله فوتبال اروپا باشد."

"بعد از فصل اولم در چلسی که موفق به کسب قهرمانی شدیم، می توانستیم بر انگلیس سلطه ور شویم. ما حتی با لوکاکو و فن دایک نیز صحبت کردیم که بازیکنان بسیار مهمی بودند و می توانستند داستان را تغییر دهند."

4416