گزارش روز؛ چرا اوستون ارونوف استقلالی نشد؟

گزارش روز؛ چرا اوستون ارونوف استقلالی نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی– دلیل منتفی شدن حضور اوستون اورونوف در استقلال چه بود؟

به گزارش فوتبالی، این بازیکن ازبکستانی در شرایطی با پرسپولیس قرارداد بست که در فضای مجازی، از استقلال به عنوان مقصد احتمالی او نام برده شد و آبی‌ها منتظر بودند بعد از ماشاریپوف، این بازیکن را هم در تیمشان ببینند اما در شرایطی که حتی جواد نکونام هم نظر مساعدی درباره این بازیکن ازبکستانی داشت، هموطن ماشاریپوف راهی پرسپولیس شد تا این موضوع هم سوژه یکی از انتقادهای سرمربی استقلال از علی خطیر و همکارانش شود.

در حالیکه درباره دلیلی منتفی شدن حضور اورونوف در استقلال، روایات متفاوتی منتشر شده، معاون باشگاه استقلال در یک گفت و گوی رادیویی، توضیح کاملی درباره این مساله داده است. 

صحبتهای مهدی هژبری را بخوانید:" «خطیر با اورونوف تمام کرده بود. پیش نویس قرارداد آماده بود. از طرف نکونام به خطیر اعلام کردند که گفته من اورونوف را نمی‌خواهم! ماشاریپوف را که برایم را گرفتید، اگر اورونوف را بگیرید او را روی نیمکت می‌گذارم. حتی کد می‌دهم تا آن دوستی که این پیام را داد خودش را جمع کند! گفتند ما 2-5-3 بازی می‌کنیم و در این سیستم ماشاریپوف یا اورونوف باید روی نیمکت بنشیند. این مبلغ را صرف یک نیمکت نشین نکنید."

صحبت‌های هژبری در ادامه جنجالی‌تر هم می‌شود؛ جایی که وی مدعی است آقایان با مدیر برنامه اورونوف تماس گرفته و گفته‌اند که اگر بازیکن بدون تایید سرمربی بیاید نیمکت‌نشین‌ خواهد شد! معاون ارتباطات استقلال در ادامه تهدید کرده که مجبور است فایل صوتی این ادعا را منتشر کند:" خطیر تاکید کرد اورونوف در لیست نکونام هست و به من نگفته این بازیکن را نگیرم. نام اورونوف را داده بود و ماشاریپوف بعد از لیست او آزاد شد. آقایان با مدیربرنامه اورونوف تماس گرفتند گفتند اگر بازیکن بدون تایید سرمربی بیاید نیمکت‌نشین می‌شود. گفتند استقلال هایجک خورد. کدام هایجک؟ ما با این بازیکن تمام کرده بودیم. گفتند نکونام گفته من او را روی نیمکت می‌گذارم. من مجبورم این فایل صوتی را منتشر کنم تا هوادار بداند چگونه از احساسش سو استفاده می‌شود."

1997