دو استقلالی سپاهان می‌خواهند همچنان ستاره بمانند! (عکس)

دو استقلالی سپاهان می‌خواهند همچنان ستاره بمانند! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- دو بازیکن سرشناس سپاهان برای نیم‌فصل دوم انگیزه‌های زیادی دارند.

به گزارش فوتبالی، کاوه رضایی و امید نورافکن را باید دو بازیکن پرانگیزه سپاهان دانست. دو بازیکنی که در مدت اخیر بنا به دلایل مختلف توپ فوتبال برایشان آنچنان که باید نچرخید تا روزهای سختی را تجربه کرده باشند.

نورافکن که تا چندی قبل گزینه حضور در جام جهانی بود، باتوجه به مصدومیت سختی که سپری کرد نتوانست تیم ملی را در دومین تورنمنت مهم فوتبالی هم همراهی کند و اکثر بازی‌های نیم‌فصل اول لیگ برتر را هم از دست داد.

با این وجود مدافع چپ طلایی‌پوشان برای اواخر نیم‌فصل و هر بازی چند دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و حالا با تعطیلات لیگ برتر به آمادگی رسیده و مشکلی برای همراهی شاگردان مورایس در ادامه مسابقات نخواهد داشت.

کاوه رضایی دیگر ستاره سابقاً استقلالی سپاهان است که پس از بازگشت دوباره به فوتبال ایران از بلژیک، شرایط به هیچ وجه برای وی خوب پیش نرفته است. کاوه که ابتدای فصل جاری با پیوستن به سپاهان به دنبال درخشش مجدد بود، نیم‌فصل خوبی را سپری نکرد و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی وی وجود داشت ولی در نهایت در تیم اصفهانی ماندگار شد.

حال این دو چهره که زمانی از ستارگان فوتبال ایران بودند از انگیزه زیادی در تمرینات طلایی‌پوشان برخوردار هستند و باید دید خواهند توانست در ادامه مسابقات باز هم خود را در عیار یک بازیکن مطرح و ستاره نشان دهند یا نه.

1997