بهترین نمایش این فصل رئال مادرید از نگاه آنچلوتی

بهترین نمایش این فصل رئال مادرید از نگاه آنچلوتی

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید معتقد است که عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل خیرونا، بهترین بازی این فصل تیمش بود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در دیداری حساس از رقابت های لالیگا، دو تیم رئال مادرید و خیرونا به مصاف هم رفتند که در نهایت، لوس بلانکوس به لطف دو گل از جود بلینگام و گل های وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید تا فاصله 5 امتیازی با خیرونا رده دومی ایجاد کند.

آنچلوتی راجع به بازی گفت: "این بهترین نمایش ما در این فصل بود. یک عملکرد بی نقص در همه جا، چه دفاعی و چه هجومی. با توجه به مشکلات و بحران مصدومیتی که داشتیم، واقعا عالی کار کردیم. بازیکنانم می خواستند در این بازی به پیروزی برسند و کیفیت مهم ترین نکته کلیدی این بازی بود. اگر شما کیفیت را با رفتار درست و تعهد مخلوط کنید، مثل کاری که در مقابل خیرونا انجام دادیم، مطمئناً یک نمایش بی نقص خواهید دید. خیرونا واقعا تیم خوبی است که اخیراً اصلا در بازی های خارج از خانه شکست نخورده است. ما می خواستیم آن ها را از بالا پرس کنیم و مالکیت توپ را به دست بیاوریم. با صبوری کردن و حفظ آرامش به هدف خودمان رسیدیم."

4416