پاسخ به یک سوال؛ چرا رضاییان جلوی قطر تعویض شد؟

پاسخ به یک سوال؛ چرا رضاییان جلوی قطر تعویض شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در مورد بازی ایران و قطر مطرح شد تعویض‌های انجام شده بود.

به گزارش فوتبالی، بعد از باخت ایران به قطر سوالات فنی زیادی در مورد تصمیمات کادر فنی در این بازی مطرح شد. سوالاتی که جواب آن‌ها را کسی نمی‌داند به جز امیرقلعه‌نویی ودستیارانش.

سعید الهویی یکی از دستیاران تیم ملی که در این سال‌ها همیشه در کنار قلعه‌نویی بوده شاید بهتر از هر کسی بتواند تفکرات او را توضیح بدهد.

یکی از سوالاتی که الهویی به آن جواب می‌دهد این است که چرا بعد از ورود 2 مهاجم بلند قد به میدان، رامین رضاییان از زمین خارج شد تا کسی که سانترهای بسیار خوبی دارد، نتواند مهاجمان تیم ملی را تغذیه کند.

الهویی در این مورد گفت:" جهانبخش و رامین رضاییان بازیکن کانال کناری هستند و شما می‌خواهید یک بازیکن به باکس اضافه کنید. از بین این دو بازیکن یک نفر را خارج می‌کنید که یک بازیکن را اضافه کنید. این بازیکن رامین رضاییان است به این دلیل که او در تمام این بازی‌ها فشار صد در صدی را تحمل کرده و دیگر شرایط بدنی خوبی نداشت. جهانبخش یک بازی استراحت کرده بود اما رامین بعد از مصدومیت صادق محرمی مجبور بود تمام بازی‌ها را بازی کند. جهانبخش به عنوان پیستون کناری سه سانتر انجام داده و 3 موقعیت ایجاد کرده است."

البته پاسخ الهویی، مطمئنا منتقدان را راضی نخواهد کرد.

4326