بایرن مونیخ مشتری جدید مدافع رئال مادرید

بایرن مونیخ مشتری جدید مدافع رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ به جمع مشتریان رافا مارین مدافع جوان رئال مادرید که قرضی در آلاوز بازی می کند، پیوست.

به گزارش فوتبالی، نشریه مارکا در خبری مدعی شد باشگاه بایرن‌مونیخ از استعداد رافا مارین مدافع رئال مادرید که قرضی در آلاوز بازی می کند آگاه شده و تماس هایی را برای جذب او با تیم اسپانیایی برقرار کرده است. برنامه لوس بلانکوس این است که او را فصل آینده به تیم رئال مادرید بازگرداند و او را جزئی از تیم اصلی سال آینده باشگاه قرار دهد. رافا مارین ستاره ۲۰ ساله خط دفاعی رئال مادرید کاستیا در تابستان گذشته با قراردادی قرضی به آلاوز پیوست زیرا قرار است او سال آینده جزیی از تیم به جای دیوید آلابا در ترکیب اصلی مادریدی ها باشد.

البته رافا مارین تنها گزینه تقویت خط دفاعی رئال مادرید در فصل آینده نیست زیرا تقویت پست دفاع میانی یکی از اهداف تابستانی رئال مادرید خواهد بود. نامزدهای زیادی مانند لنی یورو از باشگاه لیل، گونچالو ایناسیو از باشگاه اسپورتینگ لیسبون، ویلی پاچو از تیم اینتراخت فرانکفورت و جورجیو اسکالوینی از تیم آتالانتا ایتالیا دیگر گزینه های خط دفاعی رئال مادرید هستند.

با توجه به علاقه رئال مادرید به جذب آلفونسو دیویس از تیم بایرن مونیخ، رئال مادرید در حال برنامه‌ریزی برای گنجاندن رافا مارین در معامله‌ی احتمالی آلفونسو دیویس است. مارین در حال حاضر به‌ طور قرضی در آلاوز بازی می‌کند و ممکن است برای بایرن مونیخ که دنبال دفاع چپ و دفاع میانی می‌باشد گزینه ای جذاب باشد.

۱۰۰۹