پایان شایعات درباره امید ابراهیمی؛ استقلال در پنج، شش سال گذشته، هیچ پیشنهادی به او نداده بود!

پایان شایعات درباره امید ابراهیمی؛ استقلال در پنج، شش سال گذشته، هیچ پیشنهادی به او نداده بود!

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک الشمال قطر توضیحاتی در خصوص شایعات مربوط به بازگشتش به استقلال ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، امید ابراهیمی که درحال حاضر در لیگ ستارگان قطر توپ می زند، یکی از بازیکنانی است که در این سال‌ها همواره بحث بازگشتش به استقلال مطرح بوده است. در نیم فصل هم و تا همین چند روز گذشته خبرها و شایعات در خصوص بازگشت این هافبک به استقلال منتشر می‌شد و حتی عنوان شد که جواد نکونام درخواست جذب او را داده است، اما این بازیکن پیشنهاد استقلال را رد کرده و اعلام کرده که می‌خواهد در قطر بماند. با این حال هیچ وقت به صورت رسمی خبری در خصوص بحث بازگشت ابراهیمی خبری منتشر نشد.

حالا با حذف ایران از جام ملت‌های آسیا، امید ابراهیمی در بخشی از گفت‌وگوی خود با برنامه ورزش و مردم، در رابطه با بازگشت به استقلال هم صحبت کرده است، این هافبک با تجربه می‌گوید که هیچ پیشنهاد رسمی از سوی استقلال به دست او نرسیده است: " هر جا باشم قلبم با استقلال است و دوست دارم موفق باشد اما در 5،6 سال اخیر شرایطی نبود که بیایم، چون هیچ پیشنهادی از سوی مدیرعامل یا سرمربی به من داده نشد. همیشه بحث پیشنهاد در رسانه‌ها یا غیرمستقیم بوده است. الان وسط فصل هستیم و اگر پیشنهادی داده شود نمی‌توانم قبول کنم چون تحت قرارداد هستم. اگر استقلال پیشنهاد دهد قطعاً دوست دارم به آن فکر کنم."

به این ترتیب تمام خبرها درباره پیشنهادهای استقلال به امید ابراهیمی درست نبوده و باز هم مشخص شد بازار شایعات در فوتبال ایران، چقدر می تواند واقعی جلوه کند اما همواره حقیقت یک چیز دیگر است.

۲۶۳۶