هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال زنان؛ توپخانه خاتون به کار افتاد

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال زنان؛ توپخانه خاتون به کار افتاد

پایگاه خبری فوتبالی- هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز برگزار شد و‌ خاتون بم مطابق انتظار پیروز شد و جایگاهش در صدر را مستحکم تر کرد.

به گزارش فوتبالی، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز برگزار شد که در مهمترین دیدار ملوان رده دومی مغلوب سپاهان شد.

سپاهان اصفهان- ملوان انزلی؛ انزلی چی ها در باد برد مقابل سیرجان

ملوانی ها که هفته قبل با نتیجه ۲ بر یک شهرداری سیرجان را شکست داده بودند امروز در اصفهان با یک‌ گل مغلوب سپاهان شدند تا از صدر جدول فاصله بگیرند و سپاهان هم خودش را به مدعیان نزدیک کند.

آوا تهران- خاتون بم؛ برد پرگل خاتون در تهران

تیم صدرنشین خاتون بم امروز توانست با نتیجه ۷ بر صفر آوا را شکست دهد و با توجه به شکست ملوان، اختلافش را با تیم دوم به عدد چهار برساند تا باز هم همه منتظر قهرمانی این تیم باشند.

کانی کردستان- پیکان تهران؛ کامبک به موقع پیکانی ها

تیم فوتبال پیکان در سنندج امروز در حالی با نتیجه ۳-۲ پیروز شد که تا اواسط بازی عقب بود اما پیکانی ها با یک‌ کامبک به موقع این دیدار را به سود خود پایان دادند.

 شهرداری سیرجان- فرا ایساتیس شیراز؛ برد راحت شاگردان ایراندوست در سیرجان

در سیرجان تیم فوتبال شهرداری با نتیجه 3 بر صفر فرا ایساتیس را شکست داد و به هم امتیازی ملوان رسید. هرچند که با توجه به قانون دیدار رو در رو این تیم پایین تر از ملوان قرار گرفت.

پالایش گاز ایلام- نماینده البرز؛ روند تساوی های پالایش ادامه دارد

در ایلام تیم های پالایش گاز و نماینده البرز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان به تساوی یک بر یک رسید. حالا با این نتیجه پالایش از جمع مدعیان خارج شد. البرز هم بعد از چند هفته ناکامی به امتیاز رسید.

۶۰۰۱