پیش‌بازی هوادار - استقلال خوزستان؛ بازی تکراری با فاصله ۴۰ روز

پیش‌بازی هوادار - استقلال خوزستان؛ بازی تکراری با فاصله ۴۰ روز

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های هوادار و استقلال خوزستان با فاصله ۴۰ روز دوباره باید در تهران مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم هوادار باید در پایتخت از استقلال خوزستان پذیرایی کند. دیداری که دو تیم در هفته آخر نیم فصل اول تجربه کردند و حالا پس از تعطیلاتی چهل روزه دوباره باید مقابل هم قرار گیرند. هوادار توانسته بود بازی لیگ برتری را با دو گل به نفع خود به پایان رساند.

بنفش‌پوشان تهرانی که سرمربی جدید و جوانی را هم انتخاب کرده‌اند، امیدوارند در نیم فصل دوم بتوانند شرایط خود را در جدول رده‌بندی بهتر کنند. مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی هدایت تیم نوپای تهرانی را برعهده گرفته و این دومین تجربه سرمربیگری وی پس از دوره کوتاهی هدایت تراکتور به عنوان بازیکن - سرمربی است و باید دید مسعود که فرصت هماهنگی با تیمش در تعطیلات را داشته، چه نتایجی در آغاز بازی‌ها خواهد گرفت.

در سمت مقابل قهرمان لیگ برتر در سالهای نه چندان دور، پس از بازگشت دوباره به لیگ برتر اصلاً حال و روز خوشی ندارد و مدت‌هاست در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته است. آبی‌های خوزستانی‌ به همین منظور تیم خود را تقویت کرده‌اند و دو بازیکن خارجی هم به خدمت گرفته‌اند و باید دید عملکرد آن‌ها در مسابقات جام حذفی چگونه خواهد بود.

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران

هوادار - استقلال خوزستان

جمعه ۲۰ بهمن ساعت ۱۵

ورزشگاه پاس قوامین تهران

1997