اکبرپور: مگر نفت آبادان و استقلال ملاثانی گوشت قربانی هستند؟

اکبرپور: مگر نفت آبادان و استقلال ملاثانی گوشت قربانی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی گفت: تا چه زمانی قرار است به استقلال ملاثانی و نفت آبادان ظلم شود. مگر این تیم ها گوشت قربانی هستند؟

به گزارش فوتبالی، سیاوش اکبرپور پس از برد مقابل نفت آبادان در جام حذفی و صعود به مرحله بعدی این رقابت ها، اظهار کرد: بازی خوبی بود. پنجره باشگاه ما بسته است و در نقل و انتقالات زمستانه هم چهار پنج بازیکن از تیم ما جدا شدند. به این بازیکنان افتخار می کنم که تمام مسائل تاکتیکی را طبق آنچه خواسته بودم در زمین اجرا کردند.

وی خطاب به مسئولان استان خوزستان گفت: تا چه زمانی قرار است به استقلال ملاثانی و نفت آبادان ظلم شود. مگر این تیم ها گوشت قربانی هستند؟ دلم برای مردم آبادان می سوزد و اگر بخواهند این تیم را از آن ها بگیرند واقعا بی وجدانی است. دلخوشی مردم آبادان به همین تیم  است. خوزستان پول دار اما  فقیر است. امیدوارم مسئولان کمک کنند و به روزی برگردیم که تیم ملی ژاپن به خوزستان آمد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی گفت: ۹۵ درصد بازیکنان ما خوزستانی و بی ادعا هستند که آینده فوتبال ایران هستند. فوتبال و ورزش رواج جامعه را تغییر می دهد. تا روزی که این جا هستم برای استقلال ملاثانی می جنگم.

وی در پایان نیز بیان کرد: بازیکنان تیم ملی در بازی با قطر درک نکردند که کجا هستند. در ۳۵ دقیقه ابتدایی بازی اصلا بدون برنامه بودیم اما فوتبال است. اما کاش خوب بازی می کردیم و حذف می شدیم.

7474