عزت‌اللهی و اشک‌هایی که پس از یک سال دوباره سرازیر شد (عکس)

عزت‌اللهی و اشک‌هایی که پس از یک سال دوباره سرازیر شد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- سعید عزت‌اللهی در پایان بازی ایران - قطر، یکی از ناراحت‌ترین بازیکنان داخل زمین بود.

به گزارش فوتبالی، این بار هم نشد که بشود. در حالی که یکی از بهترین نسل‌‌های تیم ملی گرد هم آمده بودند تا اتفاقات بزرگی رقم بزنند، همه چیز دست به دست هم داد تا تیم قلعه‌نویی مقابل قطر بازنده شود و از جام خداحافظی کند.

این اتفاق در حالی رخ داد که تعدادی از بازیکنان تیم ملی بالای 30 الی 35 سال سن دارند و این جام ملت‌ها ممکن است آخرین تجربه آن‌ها با پیراهن تیم ملی باشد که طعم شکست مقابل قطر را حتی تلخ‌تر از قبل می‌کند.

پس از سوت پایان بازی، ملی‌پوشان ایران حال و هوای خوبی نداشتند و در این دقایق تلخ، بغض‌ها شکسته شد و اشک‌های فراوانی از چشم بازیکنان جاری شد تا تصاویر غم انگیزی از داخل زمین به چشم بخورد.

در این میان، یکی از غمگین‌ترین بازیکنان داخل زمین سعید عزت‌اللهی بود. هافبک تیم ملی به قدری بابت خداحافظی با جام غمزده بود که نمی‌توانست جلوی اشک‌های خود را بگیرد و در نهایت با مساعدت آندرانیک تیموریان و سایر اعضای کادرفنی به بیرون از زمین مشایعت شد.

اشک‌های عزت‌اللهی، برای هواداران تیم ملی "دژاوو"ی خاصی به همراه داشت و جامعه فوتبال ایران را به یاد دیدار تلخ با آمریکا در جام جهانی 2022 انداخت که ایران پس از شکست یک بر صفر مقابل آمریکا و ناکام ماندن در صعود از مرحله گروهی، مجبور شد با جام جهانی خداحافظی کند.

اگر به یاد داشته باشید، در پایان بازی با آمریکا هم بغض سعید شکسته شد و کی‌روش و سایر بازیکنان سعی داشتند به او دلداری بدهند. هم اکنون پس از گذشت حدود یک سال، بار دیگر صحنه اشک ریختن عزت‌اللهی تکرار شد تا خاطره تلخ دیگری در ذهن فوتبالدوستان ایرانی باقی بماند.

7474