پیش‌بازی صنعت نفت - استقلال ملاثانی؛ دوئل سرمربیان جوان استقلالی

پیش‌بازی صنعت نفت - استقلال ملاثانی؛ دوئل سرمربیان جوان استقلالی

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار صنعت نفت و استقلال ملاثانی تحت تاثیر حضور سهراب بختیاری‌زاده و سیاوش اکبرپور روی نیمکت دو تیم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، صنعت نفت آبادان در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم هم‌استانی استقلال ملاثانی خواهد بود؛ دیداری که دو سرمربی استقلالی رو در روی هم قرار خواهند گرفت و همین موضوع می‌تواند عامل جذابیت این مسابقه که به نوعی یک دربی هم محسوب می‌شود، باشد.

صنعت نفت از جمله تیم‌های ناکام نیم فصل اول بوده که در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر حضور دارد و خطر سقوط را حس می‌کند. در همین راستا آبادانی‌ها دست به تغییر سرمربی خود زدند و پس از کنار رفتن عبدالله ویسی و پس از کلی حاشیه و جنجال هدایت خود را به سهراب بختیاری‌زاده ملی‌پوش سابق خوزستانی سپردند.

صنعت نفت در چهار دیدار اخیر خود موفق به گلزنی نشده و میانگین امتیازی آن‌ها به یک امتیاز در هر مسابقه هم نمی‌رسد و بختیاری‌زاده کار بسیار سختی در ادامه باز‌ی‌ها خواهد داشت و شاید این مسابقه بهترین شروع ممکن برای چالش سهراب در جمع برزیلی‌های ایران باشد؛ دیداری که پاگشای سرمربی استقلالی صنعت نفت است که در برابر یک سرمربی استقلالی دیگر انجام خواهد پذیرفت.

در سمت مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی قرار دارد که با کسب ۲۲ امتیاز از ۱۸ بازی در رده یازدهم لیگ آزادگان قرار دارد. تیمی که دست به تغییر سرمربی خود زده و‌ سیاوش اکبرپور بازیکن سال‌های نه‌چندان دور استقلال را بر روی نیمکت خود قرار داده که باید دید اکبرپور در مهم‌ترین چالش دوران سرمربیگری خود چه نتایجی خواهد گرفت.

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران

صنعت نفت آبادان - استقلال آبی‌پوش ملاثانی

پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ساعت ۱۵

ورزشگاه تختی آبادان

1997