خبری از گل‌های دقیقه +90 نبود؛ پایان سورپرایز کره‌ای

خبری از گل‌های دقیقه +90 نبود؛ پایان سورپرایز کره‌ای

پایگاه خبری فوتبالی – تیم ملی کره جنوبی در یکی از شگفت انگیزترین مسابقات جام ملت‌های آسیا از اردن باخت و حذف شد!
به گزارش فوتبالی، تیم ملی کره جنوبی دقایقی پیش در اولین بازی از مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 با دو گل مغلوب تیمی شگفتی‌ساز اردن شد و از رسیدن به فینال مسابقات باز ماند.
بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد اما در نیمه دوم اردنی‌ها دو بار توسط «یزان النعیمات» و «موسی التماری» به گل رسیدند. تلاش کره‌ای‌ها برای جبران گل‌های خورده به جایی نرسید و شاگردان یورگن کلینزمان در آخرین قدم قبل از رسیدن به فینال ناکام ماندند.
این که کره نتوانست گل‌های خورده در این بازی را جبران کند اتفاق عجیبی بود. چرا که کره‌ای‌ها در هر دو بازی قبلی‌شان در مرحله حذفی هم ابتدا با یک گل از حریف‌شان عقب افتاده بودند اما توانستند به بازی برگردند و در نهایت پیروز شوند.
نکته مهم این بود که کره جنوبی در این جام خودش را به عنوان متخصص زدن گل‌های دیرک هنگام معرفی کرده بود و به همین دلیل هواداران این تیم خوش‌بین بودند مقابل اردن هم این اتفاق بیفتد. اما اردنی‌ها کاملا بدون اشتباه ظاهر شدند و اجازه باز شدن دروازه‌شان را ندادند.
کره در بازی مرحله گروهی مقابل همین اردن گل دومش را که گل تساوی بود در دقیقه 1+90 زد. کره در بازی سوم مقابل مالزی سومین گلش را در دقیقه 4+90  زد. هر چند گل تساوی را هم در دقیقه 15+90 دریافت کرد.
در بازی‌های مرحله حذفی هم همین اتفاق افتاد. کره در مرحله یک هشتم با یک گل از عربستان عقب بود اما در دقیقه 9+90 گل تساوی را زد و در نهایت موفق شد در ضربات پنالتی پیروز شود.
در بازی مرحله یک هشتم نهایی هم همین اتفاق افتاد. آنها از استرالیا یک گل خورده بودند اما در دقیقه 6+90 گل مساوی را زدند و در وقت‌های اضافه هم گل دوم را وارد دروازه حریف کردند و پیروز شدند.
روی همین اتفاقات بود که تصور می‌‌رفت کره بتواند در دقایق پایانی هم که شده به اردن گل بزند و به بازی برگردد. اما این توانایی کره جنوبی در بازی امروز مقابل اردن به مرحله عمل نرسید و باعث حذف این تیم در نیمه نهایی شد.

1359