افشاگری مدیر سابق یوونتوس راجع به خرید رونالدو

افشاگری مدیر سابق یوونتوس راجع به خرید رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - جوزپه ماروتا مدیر ارشد سابق یوونتوس فاش کرد که او مخالف خرید کریستیانو رونالدو از رئال مادرید با مبلغ 100 میلیون یورو بود.

به گزارش فوتبالی، در سال 2018 بعد از فتح لیگ قهرمانان همراه با رئال مادرید، کریستیانو رونالدو در انتقالی شوکه کننده با رقم 100 میلیون یورو به یوونتوس پیوست تا ماجراجویی جدیدی را تجربه کند. البته بعد از گذشت چندین سال از آن انتقال، حالا ماروتا می گوید که در هیئت مدیره یووه، همه با خرید رونالدو موافق نبودند. 

به نقل از سایت گل، خود ماروتا یکی از مخالفین سرسخت خرید رونالدو بود که البته بعد از چند ماه از این باشگاه جدا شد. ماروتا به DAZN گفت: "باید به خاطر داشته باشیم که من 10 سال فوق العاده را در یوونتوس تجربه کردم، اما زمانی که مالکان می خواستند یک استراتژی جدیدی را امتحان کنند و مربی را برکنار کنند، من باید به نظر آن ها احترام می گذاشتم. من با خرید رونالدو موافق نبودم، البته نمی خواهم او را زیر سوال ببرم، اما به نظرم این انتقال از نظر مالی خیلی برای باشگاه هزینه داشت. رونالدو بازیکن خوبی بود و بالاتر از همه، یک قهرمان بود. او قرار بود رهبر و لیدر یوونتوس باشد."

4416