شادی گل ترابی با قلعه‌نویی؛ یاد سردار – کی‌روش زنده شد! (ویدیو)

شادی گل ترابی با قلعه‌نویی؛ یاد سردار – کی‌روش زنده شد! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی – بازی مهیج ایران و ژاپن صحنه‌های کمتر دیده‌شده زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران، روز شنبه‌ای که گذشت موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 تیم ملی ژاپن را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد و به مرحله نیمه نهایی برسد.

ایران در مرحله نیمه نهایی از ساعت 18:30 فردا در ورزشگاه الثمامه مقابل میزبان یعنی تیم ملی قطر خواهد گرفت. فعلا هم همه اخبار درباره بازی فردا و حواشی این مسابقه حساس است.

اما هنوز هم می‌شود درباره بازی ایران و ژاپن در مرحله قبلی حرف زد و اتفاقات عجیب و جالب آن مسابقه را مرور کرد. اتفاقاتی که تحت تاثیر هیجانات شدید پایان مسابقه قرار گرفت و کمتر دیده شد.

یکی از این اتفاقات، شادی مهدی ترابی بعد از گل دقیقه 6+90 علیرضا جهانبخش بود. پس از این که جهانبخش با یک ضربه دقیق و محکم گل‌ پیروزی‌بخشِ تیم ملی مقابل ژاپن را زد هر بازیکن ایرانی در هر کجای زمین بود به خوشحالی و شادی پرداخت.

مهدی ترابی که در این مسابقه روی نیمکت نشسته بود پس از گل شدن پنالتی جهانبخش به سمت امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی رفت و دستانش را دور کمر امیر حلقه کرد و سرمربی تیم را از روی زمین بلند کرد! قلعه‌نویی احتمالا انتظار چنین شادی گلی را از ترابی نداشت اما در آن لحظات همه از خود بیخود شده بودند و نمی‌شد جلوی شادی‌شان را گرفت.

شباهت شادی ترابی با شادی آزمون

تصاویر این شادی گل خیلی از علاقمندان به تیم ملی ایران را به یاد یک صحنه نسبتا مشابه در جام جهانی 2022 انداخت. در بازی دوم ایران در جام جهانی مقابل تیم ملی ولز بعد از این که رامین رضاییان گل دوم را زد نیمکت‌نشینان تیم ملی که همه ایستاده بودند از خوشحالی به شدت هیجان زده شدند.

در این بین سردار آزمون که تعویض شده بود و کنار کارلوس کی‌روش ایستاده بود دستانش را دور گردن کی‌روش حلقه کرد و تکان داد. در نگاه اول این طور به نظر می‌رسید که سردار دارد کی‌روش را خفه می‌کند! اما کمی بعد گونه‌های کی‌روش را لمس کرد و در نهایت در آغوش سرمربی وقتی تیم ملی قرار گرفت.

آن شادی گل هم کمی غیر طبیعی به نظر می‌رسید اما به دلیل جو عجیب و پرهیجانی که در آن لحظات در استادیوم احمد بن علی الریان حاکم بود نمی‌شد به سردار خرده گرفت.

1359